כאן אשקלון

בעיר אשקלון, נחנך מפעל חדש (להבה) באזור התעשייה הדרומי

0
0

בהקמת המבנה הושקעו 5 מיליוני ₪ והמפעל מעסיק כ- 35 עובדים ◄ בני וקנין ראש עיריית אשקלון, ברך את בעלי המפעל ואמר: “אני שמח על כל מפעל חדש שנפתח באשקלון ואני רואה בכך חלק מתנופה כלכלית בעיר. אני עושה רבות כדי לקדם הקמת עוד ועוד מפעלים בעיר”.
בעיר אשקלון, נחנך מפעל חדש (להבה) באזור התעשייה הדרומי
בעיר אשקלון, נחנך מפעל חדש (להבה) באזור התעשייה הדרומי

מפעל חדש נפתח באחרונה באזור התעשייה הדרומי בעיר אשקלון, מדובר במפעל “להבה”, המעסיק 35 עובדים שנפתח. המפעל נוסד בשנת 1999 בעיר אשדוד. בעלי המפעל, עשו שיקולים עסקיים ובעקבות כך, העבירו את המפעל לאשקלון.

מפעל “להבה”, עוסק בחיתוך בלהבה ובפלזמה, ערגול, ניקוב וקידוח לתעשיות הקונסטרוקציה, התשתיות ותעשיות המתכת. שירותי המפעל, ניתנים לכל חלקי הארץ.

בעל המפעל “רם אבנית” הקים את המפעל על שטח של 4.25 דונם באזור התעשייה הדרומי, אשקלון. בהקמת המבנה, הושקעו 5 מיליוני שקלים והמפעל מעסיק כ- 35 עובדים.

בטקס הפתיחה של המפעל באשקלון, נכחו חברי המועצה, ה”ה הרצל ברזילי ו-אלי שאול, מנכ”ל החכ”ל, מר גלעד אורן ומנהלת האגף לפרויקטים כלכליים בעירייה, הגב’ איריס ליבוביץ.

בין היתר, הגיעו גם אורחים רבים; ספקים, לקוחות וקרובים של בעל המפעל.

בני וקנין, ראש עיריית אשקלון, ברך את בעלי המפעל, וחתם על ההכרזה לפתיחת המפעל. ואמר; “אני שמח על כל מפעל חדש שנפתח באשקלון, ואני רואה בכך, חלק מתנופה כלכלית בעיר. אני עושה רבות, כדי לקדם הקמת עוד ועוד מפעלים בעיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן