גבר | Man

הפסגה העולמית לענייני פיק אפ, מתכנסת, על הפרק: איך משיגים בחורות

0
0

לא תאמינו, אך היום (ה’), מתכנסת “ועידת הפסגה העולמית לענייני פיק אפ” כמדי שנה, גברים שמגיעים מהעולם, לדון בנושא אחד: איך משיגים בחורות ◄ משלחת ישראלית מהמרכז לאומנות הפיתוי בעיר ת”א, צפוייה לחשוף בכנס מודל חדשני לפיתוי נשים
הפסגה העולמית לענייני פיק אפ, מתכנסת, על הפרק: איך משיגים בחורות
הפסגה העולמית לענייני פיק אפ, מתכנסת, על הפרק: איך משיגים בחורות

המשבר הכלכלי עדיין פה, שפעת החזירים בשיאה והחור באוזון ממשיך לגדול. אבל כנראה שזה לא מה שמעניין את מאות הגברים שהולכים להשתתף בכנס הבינלאומי שיפתח היום (חמישי) בלאס וגאס, ארה”ב. מדובר ב-“ועידת הפסגה העולמית לענייני פיק אפ”, המכנסת מדי שנה גברים שמגיעים מכל רחבי העולם, כדי לדון רק בנושא אחד, לא תאמינו; “איך משיגים בחורות”.

במהלך הימים הקרובים ועד ל-4 באוקטובר, ינאמו בפסגה מיטב הגורו-ים ואמני הפיתוי המפורסמים בעולם, ביניהם; אריק וון מרקוביץ שמכנה עצמו Mystery ומככב בריאליטי האמריקאי The PickUp Artist, ה”ה אוון קוק (הידוע גם בכינוי Tyler Durden) ו-רוס ג’פריס, יהודי בן 50 שמלמד כיצד להשתמש בהיפנוזה כדי להשיג בחורות צעירות.

אל הועידה, זומנה גם משלחת ישראלית שתכלול מדריכים מ”המרכז לאומנות הפיתוי” בעיר תל אביב. חברי המשלחת צפויים לחשוף בכנס מודל חדשני ל-פיתוי נשים שפותח במהלך השנים האחרונות ומתבסס על לקחים ומשובים שנאספו מגברים שהשתתפו בסדנאות הפיתוי המקומיות.

מארגני הכנס, שעלותו עומדת על $1500 לאדם, מבטיחים שפרט להשתתפות בהרצאות מרתקות בהן, ילמדו הטכניקות החדישות ביותר “להתחיל עם בחורות”, יזכו הנוכחים לצפות מקרוב באמני הפיק אפ הטובים בעולם ניגשים לבחורות במועדונים המקומיים ומפתים אותן מול עיניהם המשתאות.

על החברה, המרכז לאומנות הפיתוי:

יגאל שטארק

“המרכז לאומנות הפיתוי” הוקם בשנת 2003 על ידי יגאל שטארק ורומן ליבין, ומאז העביר הכשרה מקיפה למעל 6000 תלמידים. צוות המרכז הינו בעל רקע מעמיק בפסיכולוגיה מעשית ותקשורת בין אישית. מדריכי מאפ”י מלמדים כיצד להכיר, ליצור עניין, קירבה, התאהבות, לשמור על יחסים ולהיפרד בעת הצורך.

הידע שהצטבר במרכז מתבסס על שיתוף של ידע וניסיון שנצבר ב-20 השנים האחרונות על ידי קהילות מקצועיות מכל העולם, אשר התמחו בתחומי האתולוגיה, הפסיכולוגיה, פסיכותרפיה NLP, ותקשורת.

החזון של “המרכז לאומנות הפיתוי” הוא לאפשר לכל אחד ואחת להבין את המין השני ולהפוך את חיי הזוגיות למלאי אושר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן