עסקים נעים

יוסי פרי, מנכ”ל קריון, קריית ביאליק, התאבד

0
0

הסיבה להתאבדותו של פרי, עדיין לא ברורה ◄ פרי, שימש במשך כ-16 שנים, כמנכ”ל חברת הנדל”ן “מליסרון” מקבוצת משפחת עופר נכסים, זאת לאחר שפרש משירות בצה”ל, לאחר 26 שנות שרות במערך הלוגיסטי, בדרגת תת אלוף
יוסי פרי, מנכ
יוסי פרי, מנכ”ל קריון, קריית ביאליק, התאבד

תא”ל (מיל.) יוסי פרי, בן 62, מנכ”ל המרכז המסחרי קריון, אשר בעיר קריית ביאליק, שם היום (ראשון), קץ לחייו, הסיבה להתאבדותו של פרי, עדיין לא ברורה, אולם יש לציין, כי סבל ממחלה קשה. גופתו נמצאה הבוקר, בפארק הכרמל.

מחקירת משטרת חיפה, עולה, כי פרי, יצא מביתו, בשכונת דניה בעיר חיפה, הבוקר (08:30). שעתיים לאחר מכן, נתגלתה גופתו בפארק הכרמל.

המשטרה, מסרה לתקשורת, כי לא קיים, חשד למעשה פלילי, אך המשטרה, מבקשת בכל זאת לנתח את הגופה, כדי לקבוע נסיבת המוות באופן רשמי.

תא”ל (במיל’) רמי דותן, יו”ר האגודה למען החייל לשעבר, וכיום חבר מועצת העיר חיפה, חברו, של פרי, סיפר, כי היו אמורים, להיפגש היום בבית קפה, ומשבושש לבוא התקשר לאשתו של פרי, וזו סברה, כי בעלה בדרך אליו לפגישה.

דותן, מספר עוד שחיפש אותו באזור יערות הכרמל, עד שהבחין באמבולנסים של צוותי מד”א, ליד מקום מציאת גופתו של חברו. “פרי, היה בשבילי, אדם ישר וחזק, קצין מצטיין ומנהל מעולה, שהביא את הקריון להישגיו, כיום”.

פרי, שימש במשך כ-16 שנים, כמנכ”ל חברת הנדל”ן “מליסרון” מקבוצת משפחת עופר נכסים, זאת לאחר שפרש משירות בצה”ל, לאחר 26 שנות שרות במערך הלוגיסטי, בדרגת תת אלוף. במסגרת שרותו, היה ראש לשכה של שלושה אלופים; יצחק חופי, מוטה גור ורפאל (רפול) איתן.

פרי, שימש גם כמנכ”ל הקניון בעיר באר שבע, במשך 3 שנים, בראשית החודש, נאלץ, פרי, לפרוש מתפקידו כמנכ”ל החברה, ולחזור לתפקיד הקודם, כמנהל קניון הקריון, בקרית ביאליק, בלבד, זאת עקב מחלה קשה. מחליפו בתפקיד מנכ”ל “מליסרון” הוא משה רוזנבלום, אשר החליף אותו לפני כשבועיים.

משפחת עופר, הגיבה לתקשורת על הטרגדיה באלו המילים; “אנו מרכינים ראש לזכרו של האיש ומשתתפים בצער המשפחה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן