נתניה עיר ירוקה

נתניה: נחנכה חורשה ע”ש איזבלה סבירסקי ז”ל, בטיילת גלי ים

0
0

איזבלה, נפטרה בדמי ימיה (31), באוגוסט 2002, עקב ניתוח לקיצור קיבה לצורך ירידה במשקל ◄ ד”ר אביטל לאופר, מ”מ ראש עיריית נתניה, העלתה על נס את כוחות הנפש של הוריה של איזבלה סבירסקי, שמתוך השכול, ידעו להצמיח כוחות של בנייה והקימו גלעד על שמה
נתניה: נחנכה חורשה ע
נתניה: נחנכה חורשה ע”ש איזבלה סבירסקי ז”ל, בטיילת גלי ים

עיריית נתניה, והקרן לפיתוח נתניה – חנכו, חורשה בטיילת גלי ים, ע”ש איזבלה סבירסקי, בת נתניה, שנפטרה בדמי ימיה (31), באוגוסט 2002, עקב ניתוח לקיצור קיבה לצורך ירידה במשקל.

כזכור, לאחר הניתוח, התגלה, באיחור ניכר, קרע בקיבתה של סבירסקי, אשר גרם לזיהום, והיא מתה כשבוע, לאחר מכן. רישיונם של שני כירורגים בכירים מבית חולים “השרון” בעיר פתח תקוה, נשלל אז לחודשיים, לאחר שהורשעו בהתנהגות שאינה הולמת רופא.

הוריה, ברוניה ויפים סבירסקי, החליטו להנציח את זכר איזבלה בתם היחידה ולנטוע על שמה חורשת עצים, באחת הטיילות היפות בנתניה.

איזבלה סבירסקי, ז”ל

ד”ר אביטל לאופר, מ”מ ראש עיריית נתניה, העלתה על נס את כוחות הנפש של הוריה של איזבלה סבירסקי, שמתוך השכול, ידעו להצמיח כוחות של בנייה והקימו גלעד על שמה.

“אין סמלי יותר מאשר להקים חורשת עצים לזכרה של איזבלה ולאפשר צמיחה, חיים והנאה לילדים והורים, שיבואו להסתופף בצילם של העצים” – אמר ד”ר לאופר.

בהמשך, הודתה ד”ר לאופר, ל-קרן נתניה ולעובדיה, על עבודתם בגיוס משאבים לצרכי רווחה וחברה בנתניה, וכמובן למחלקת הגנים והנוף בעירייה על ליווי הפרויקט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן