גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

המשרד לענייני גמלאים, מברך על החלטת ביהמ”ש שהחמיר בעונשו של תוקף קשישים

0
0

המחוזי בעיר חיפה, החמיר הבוקר (א’) בעונשו של ויסאם חמדאת, וגזר עליו 7 שנות מאסר ושנתיים ע”ת ◄ בימים אלו, סיים המשרד לענייני גמלאים את השקת התוכנית למאבק ב-“אלימות כנגד קשישים” ב-10 רשויות מקומיות ושוקד על הרחבתה לרשויות נוספות.
המשרד לענייני גמלאים, מברך על החלטת ביהמ
המשרד לענייני גמלאים, מברך על החלטת ביהמ”ש שהחמיר בעונשו של תוקף קשישים

המשרד לענייני גמלאים, מברך על החלטת שופט בית המשפט המחוזי בעיר חיפה, עודד גרשון, אשר החמיר הבוקר (א’) בעונשו של ויסאם חמדאת, תושב העיר בן 30, תוקף קשישים בעיר, וגזר עליו שבע שנות מאסר, ושנתיים על תנאי.

חמדאת, הורשע בתקיפה של אדם מבוגר, ובשוד של אישה בת 74, בביתה. זאת כאשר במהלך שוד שביצע, הצמיד הלה, כרית לפניה של הקשישה, כדי למנוע ממנה להתנגד לו וסיכן את חייה.

במקרה אחר, חטף חמדאת תיק מאדם מבוגר אשר ישב לתומו בפיצרייה בשכונת הדר בעיר חיפה, תוך שהוא דוחף אותו ומפילו מהספסל עליו ישב. את השוד הוא ביצע פחות מחודש לאחר שחרורו מתקופת המאסר האחרונה.

לנאשם חמדאת, עשרות הרשעות בעבר, והוא ריצה במהלכם, 5 תקופות מאסר שונות בבתי כלא.

מנכ”ל המשרד לענייני גמלאים, עו”ד אהרון אזולאי, אמר, כי; “במקום שאין בושה להכות קשיש – חייבים את גיבוי בית המשפט בענישה ביד קשה כנגד ’עברייני קשישים’.

ענישה חמורה היא ההרתעה הגדולה ביותר וחשוב שלגזר הדין שניתן היום תהיה המשכיות. אסור לנו להגיע למציאות בה זקנינו מסוגרים בביתם מאחורי סורג ובריח מאימת העבריינים”. אמר עו”ד אזולאי שנושא זה קרוב לליבו כמי שעסק בו בעבר במסגרת תפקדיו בדאגה לאוכלוסיית הקשישים ובטיפול בצרכי אוכלוסיית הגיל השלישי.

בימים אלו, סיים המשרד לענייני גמלאים את השקת התוכנית למאבק ב-“אלימות כנגד קשישים” בעשר רשויות מקומיות ברחבי הארץ, ושוקד על הרחבתה לרשויות נוספות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן