גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס על אונס הקשישות: מהמקרים המחרידים

0
0

הקשישות שנאנסו שייכות לקבוצה חלשה ביותר של ’חסרי ישע’ בחברה הישראלית. הקשישים בישראל הפכו לאחרונה למטרה נוחה לפגיעה עבור עבריינים ופעם אחר פעם אנו שומעים על ניצול ופגיעה באוכלוסייה זו.
סגנית השר לענייני גמלאים, ד
סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס על אונס הקשישות: מהמקרים המחרידים

“זהו אחד מן המקרים המחרידים של ניצול ופגיעה בחסרי ישע”, אמרה סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, לאחר שהובאו לידיעתה פרטי החשדות כנגד עובד המוסד הסיעודי, בעיר רעננה, החשוד באונס של ארבע קשישות במקום.

סגנית השר לענייני גמלאים, הביעה זעזוע ושאט נפש מהפגיעה החולנית בקשישות; “הקשישות שנאנסו שייכות לקבוצה חלשה ביותר של ’חסרי ישע’ בחברה הישראלית. הקשישים בישראל, הפכו לאחרונה למטרה נוחה לפגיעה עבור עבריינים ופעם אחר פעם אנו שומעים על ניצול ופגיעה באוכלוסייה זו.

רק בשבוע האחרון, הייתה זו הגברת מלכה אדרי, שהוכתה קשות בעיר בת ים על ידי נער שניסה לשדוד אותה. יש לזרז את החקירות במקרים אלו. אני קוראת לגורמים הרלוונטיים ברשות השופטת לנהוג ביד קשה ובחומרה רבה כלפי עבריינים כאלו, כחלק מן המאמץ לעקור תופעה זו מן השורש”, הוסיפה ד”ר נס.

המשרד לענייני גמלאים, מסר, כי הוא מפעיל מוקד לזכויות גמלאים, שמספרו 8840*, וקורא לכל מי שנפגע או עד לאלימות כלפי קשישים להתקשר באופן מיידי.

הוארך בעשרה ימים מעצרו של יעקב אברהם החשוד באונס

היום (ג’) בצהרים, האריך בית משפט השלום בעיר כפר סבא, בעשרה ימים את מעצרו של יעקב אברהם, תושב כפר סבא בן 55, סניטר, החשוד, שהוא זה אשר אנס ארבע נשים במוסד לדיור מוגן באזור השרון. החשוד אברהם, הודה בביצוע שני מעשי אונס שונים בקשישות ששהו במעון.

כב’ השופט דוד גדול, מבית משפט השלום, קבע בין היתר בהחלטתו להארכת המעצר, כי; “לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ועיינתי במסמך נחה דעתי, כי נוצר החשד הסביר הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו בבקשה…

… אין לי אלא להצטרף לדעתו של מורי ורבי פרופ’ יעקב נאמן, אשר אמר, לאחרונה, כי; “כסדום היינו לעמורה דמינו” – “מה שראיתי (אמר כב’ השופט), ידיר שינה מעיני בלילות הקרובים, שכן אכן הדברים קשים וחמורים מאין כמוהם ועל בית המשפט לתת את מלוא הגיבוי למשטרה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן