גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

סגנית השר לענייני גמלאים, לאחר תקיפת הקשישה בבת ים: עלינו לעשות חשבון נפש

0
0

סגנית השר ח”כ ד”ר נס, באה לתמוך בקשישה מלכה אדרי, ובבנה בביה”ח וולפסון ◄ שורש הבעיה ביחס לקשיש הוא מעמדו החלש ותדמיתו של הזקן בחברה הישראלית. אעשה הכל, כדי לשנות את זה -אמרה סגנית השר
סגנית השר לענייני גמלאים, לאחר תקיפת הקשישה בבת ים: עלינו לעשות חשבון נפש
סגנית השר לענייני גמלאים, לאחר תקיפת הקשישה בבת ים: עלינו לעשות חשבון נפש

“אנו בעיצומו של חודש אלול, חודש שבו עושים תשובה על עברות שבין אדם לחברו. חובה עלינו לעשות חשבון נפש כחברה ולהוקיע את גילויי האלימות בכלל ואת מקרי האלימות נגד קשישים וחסרי ישע בפרט” – כך אמרה אמש (ד’), סגנית השר לענייני גמלאים, ח”כ ד”ר לאה נס, בעת ביקור אצל הקשישה, הגב’ מלכה אדרי, בבית החולים וולפסון בעיר חולון.

גברת אדרי, בת 77 מהעיר בת ים, הותקפה ואכזריות (ביום שני), בכניסה לקניון “בת-ימון” בעיר, בעת שהגיעה למקום לבצע צילום רנטגן. בכניסה לחניון, התנפל עליה נער, שניסה לחטוף את תיקה, משלא הצליח בזממו, חבט בפניה במכות אגרופים ובמקל והיא הועברה במצב בינוני אל ביה”ח וולפסון, כשהיא חבולה בצורה קשה מאוד בפניה, בכתף ובידיה.

“הוא שבר לי שיניים ופגע לי קשות בפניי, ובאיזה שהוא רגע, לא הרגשתי כלום, והתעלפתי” – סיפרה הקשישה אדרי, לאנשי התקשורת תוך שהיא נרגשת, נסערת ומתקשה לשחזר את שאירע לה.

משטרת ישראל, מסרה, כי ממשיכה גם בשעות אלה בחקירה ואת המצוד אחר הנער בן 16, החשוד בתקיפתה.

לאה נס, עם יעקב, בנה של מלכה אדרי, הקשישה שהותקפה

אתמול (ד’), כשהיא מלווה במנכ”ל המשרד לענייני גמלאים, מר אהרון אזולאי, ומנהל ביה”ח ד”ר יצחק ברלוביץ, הגיעה סגנית השר ח”כ ד”ר נס, לתמוך בבנה של גב’ מלכה אדרי, ובני משפחתה בבית החולים ע”ש וולפסון.

במהלך הביקור שמעה ד”ר נס את עדותה הכואבת של הקשישה ואת אופן הטיפול הניתן לה בביה”ח. ד”ר נס, ביקשה לעזור למשפחה, ככל הניתן, ואף הבטיחה, כי ניידת טיפולי השיניים לגמלאים נזקקים, שמפעיל המשרד ברחבי הארץ, תגיע לטפל בשיניה של הגב’ אדרי, אשר נשברו בתקיפה, כדי שתוכל לשוב ולאכול בהקדם.

סגנית השר לענייני גמלאים, הד”ר לאה נס, הוסיפה, כי; “שורש הבעיה ביחס לקשיש הוא מעמדו החלש ותדמיתו של הזקן בחברה הישראלית.

אעשה הכל, כדי לשנות את זה. המשרד לענייני גמלאים, מפעיל תוכנית למאבק באלימות נגד קשישים, בעשר ערים, בהן שיעור האלימות נגד קשישים גבוה. המטרה היא להגביר את הביטחון האישי של האדם המבוגר בסביבה בה הוא חי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן