נתניה עיר תיירות

מעלית לים של נתניה: 8 מיליון איש כבר היו! ומה איתכם?

0
0

מעלית הים של נתניה, הוקמה על רקע הפרשי הגובה הגדולים בין מרכז העיר נתניה לשפת הים (הפרש המגיע לעיתים ל-40 מ’) והיא מאפשרת ירידה נוחה ומהירה של כ-20 שניות מן הנוף אל החוף. שני תאי המעלית פועלים בפיר שקוף ומשרתים כ-60 נוסעים בו זמנית
מעלית לים של נתניה: 8 מיליון איש כבר היו! ומה איתכם?
מעלית לים של נתניה: 8 מיליון איש כבר היו! ומה איתכם?

למעלה משמונה מיליון איש, כבר השתמשו במעלית לים של העיר נתניה. כך מסר השבוע ציון שדה, מנהל אגף החופים בעירייה, לאחר בדיקות מדגמיות שעשה האגף, תוך שימוש בנומרטור לבחינת המעלית. בכך הפכה מעלית הענק לאחת האטרקציות המרכזיות בנתניה ובארץ כולה.

המעלית לים של נתניה – הינה אחד הפרויקטים הייחודיים שנעשו בעיר בשנים האחרונות, כחלק מפרויקט הטיילות של העיר וממדיניות קידום התיירות בנתניה.

המעלית ממוקמת במרכזה של “טיילת הראשונים” והיא מתחברת לטיילת באמצעות גשר תצפית עילי, כשלצידו קפיטריה ומסעדה. הגשר מאפשר הליכה מעל הים עם תצפית של 360 מעלות (כתצפית ממעוף ציפור).

הטיילת, המעלית והגשר תוכננו ע”י האדריכל נתנאל בן-יצחק.

יש לציין, כי המעלית, הוקמה על רקע הפרשי הגובה הגדולים בין מרכז העיר נתניה לשפת הים (הפרש המגיע לעיתים ל-40 מטרים) והיא מאפשרת ירידה נוחה ומהירה של כ- 20 שניות מן הנוף אל החוף.

שני תאי המעלית, פועלים בפיר שקוף ומשרתים כ-60 נוסעים בו זמנית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן