שפעת החזירים | Swine Flu

סקר משרד הבריאות: 24% מן הציבור אמרו כי לא יתחסנו נגד שפעת החזירים, גם אם יהיה חיסון

0
0

מהסקר, עולה עוד, כי המסרים שמעביר משרד הבריאות, נקלטו בקרב הציבור. על השאלה כיצד ניתן להקטין את הסיכון להידבק ◄ עד כה אובחנו בישראל 2331 חולים בשפעת H1N1. מתוכם נמצאים 34 בטיפול נמרץ. מתוכם 9 נפטרים משפעת H1N1.
סקר משרד הבריאות: 24% מן הציבור אמרו כי לא יתחסנו נגד שפעת החזירים, גם אם יהיה חיסון
סקר משרד הבריאות: 24% מן הציבור אמרו כי לא יתחסנו נגד שפעת החזירים, גם אם יהיה חיסון

סקר שהזמין משרד הבריאות, ונערך על ידי לשכת הפרסום הממשלתית, מראה, כי 24% מן הציבור לא יסכימו לקבל חיסון נגד השפעת העולמית 1N1H (“שפעת החזירים”) אם וכאשר יגיע לארץ. 69% אמרו, כי יתחסנו. הסקר, נועד לבדוק את תפיסות הציבור לגבי התפשטות השפעת בארץ והוא בוצע בסוף השבוע. הסקר בוצע על מידגם של 500 נשאלים.

58% מן הציבור הביעו דאגה מהתפשטות המחלה ו 54% מהם הביעו חשש להידבק ממנה. 65% מתייחסים אל המחלה כחמורה.

מהסקר, עולה עוד, כי המסרים שמעביר משרד הבריאות, נקלטו בקרב הציבור. על השאלה כיצד ניתן להקטין את הסיכון להידבק ענו 78%, כי יש לרחוץ ידיים בסבון, 62%, ענו, כי יש להתעטש לתוך טישו או למרפק, 63% (אחוז), ענו, כי יש להישאר בבית בתקופת מחלה.

על דרכי פעולה במקרה שחשים רע, ענו 44% מן הנשאלים, כי יש לפנות לרופא משפחה ו- 25% חושבים, כי יש לגשת ל-חדר מיון.

הציבור נשאל גם על שם המחלה, עקב השינויים בשם בכמה מדינות בעולם. 54% השיבו, כי הם מעדיפים את השם “שפעת עולמית” ו- 28% מעדיפים את השם “שפעת החזירים”.

יאיר עמיקם, המשמש סמנכ”ל הסברה ויחב”ל, מסר, כי משרד הבריאות, יעלה בימים הקרובים קמפיין פרסום גדול, לקראת שנת הלימודים בעוד שבועיים, עם הנחיות למורים ולהורים.

עינב שימרון – גרינבוים, דוברת משרד הבריאות, מסרה היום (שני) את הנתונים העדכניים באשר לשפעת H1N1, מן הנתונים עולה, כי בישראל, עד כה, אובחנו 2331 חולים בשפעת H1N1. מתוכם נמצאים 34 בטיפול נמרץ. מתוכם 9 נפטרים משפעת H1N1.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן