עסקים נעים

אילת: תפריט אלקטרוני במסעדת הילטון מלכת שבא – בקרוב יהפוך, סטנדרט בכל מסעדה

0
0

עדי צ’יטיאט, מנכ”ל קונספטיק: שימוש בתפריט האלקטרוני, במסעדה, הינו חלק ממגמה עולמית שהולכת וגוברת של התפריט האלקטרוני כחלק בסיסי בחוויית המסעדה. זה רק עניין של זמן עד שהתפריט האלקטרוני יהיה חלק בלתי נפרד מנוף המסעדות
אילת: תפריט אלקטרוני במסעדת הילטון מלכת שבא - בקרוב יהפוך, סטנדרט בכל מסעדה
אילת: תפריט אלקטרוני במסעדת הילטון מלכת שבא – בקרוב יהפוך, סטנדרט בכל מסעדה

טרנד חדש בתחום היי טק, תפריטים אלקטרוניים במסעדות, הגיע לראשונה לעיר אילת. חברת היי טק ישראלית המובילה בתחומה בעולם, בשם; קונספטיק, התקינה תפריטים אלקטרוניים (e-menu) במסעדת הבשרים החדשה; “שיקאגו גריל בר” שבמלון הילטון “מלכת שבא” בעיר.

התפריט הממוחשב (eMenu), מוצר הדגל של חברת “קונספטיק (Conceptic)”, המותקן על מסך מגע, מאפשר לסועדים לסקור את כלל המנות, תמונותיהן ומרכיביהן, לבחור את השפה הרצויה משלל שפות, ולהזמין מלצרית לשולחן בלחיצת כפתור, כמו שמזמינים דיילת במטוס.

התפריט כולל בתוכו גם פיצ’רים נוספים, כמו; משחקים שונים המיועדים לילדים והורים בעת ביקור במסעדה, או משחקים חברתיים שמאפשרים, בין היתר, לנהל שיחה עם שולחן אחר באמצעות המסך הדיגיטלי, וכן אפשרות להזמין שירים מהשולחן.

במלון הילטון, מרוצים מכמות הסועדים שבאים לצפות בטכנולוגיה החדשה ואף מדווחים על עליה בהכנסות.

את מהפכת התפריטים הדיגיטליים מוביל בעולם הסטארט אפ הישראלי המצליח של חברת “קונספטיק”, שנוסדה לפני 4 שנים ע”י ליאור גזית, עידן סנדומירסקי ו-עדי צ’יטיאט. לאחר שמכרה את הטכנולוגיה למסעדות מפורסמות ברחבי העולם, ביניהן: “פלאנט הוליווד” ועוד, פועלת החברה להחדיר את הטכנולוגיה לשוק ההסעדה המקומי, ומדווחת על תחילת מלחמת חימוש בין המסעדות.

התפריט הממוחשב (eMenu), מאפשר לסועדים לסקור את כלל המנות

התפריטים האלקטרוניים, נקלטים בהדרגה ברשתות כמו; ספגטים, קפה קפה, בורגוס, דאבלין, נאפיס, ועוד. “הילטון” היא רשת בתי המלון הראשונה שמכניסה את התפריטים הדיגיטליים לשימוש במסעדות הרשת.

מנכ”ל הילטון, מר רונן שי, אומר, כי; “מסכי קונספטיק, מהווים ערך מוסף בידורי גדול למסעדת שיקאגו. בנישה המשפחתית המשחקים מעשירים את האווירה והופכים את הערב לחוויה. ובנישה הקולינרית, ניתן ליהנות מבחירת המנות המצולמות טרם ההזמנה וללמוד על המרכיבים”.

לדברי עדי צ’יטיאט, מנכ”ל קונספטיק; “כבר קיבלנו כל מיני פניות ממסעדות נוספות בעקבות ההתקנה בהילטון, ואפשר לצפות שבקרוב התפריטים האלקטרוניים לסטנדרט בכל מסעדה שמכבדת את עצמה בסקטור ה-תיירות.

ההחלטה של הנהלת מלון הילטון מלכת שבא, לעשות שימוש בתפריט האלקטרוני במסעדה, הינה חלק ממגמה עולמית שהולכת וגוברת של התפריט האלקטרוני כחלק בסיסי בחוויית המסעדה. זה רק עניין של זמן עד שהתפריט האלקטרוני, יהיה חלק בלתי נפרד מנוף המסעדות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן