חדשות בארץ תיק נעדר/ת

נתניה: נמצאה גופתו של תושב העיר הנעדר, אברהם למברגר, בעיר מודיעין

0
0

אתמול, נמצאה הגופה של למברגר, על ידי, ילד אשר שיחק בסמוך לרח עין חרוד בעיר מודיעין ◄ למברג, היה חולה במחלות אלצהיימר, סכרת ואף סבל ממחלות שונות בהן לחץ דם ◄ הודעה נמסרה לבני המשפחה
נתניה: נמצאה גופתו של תושב העיר הנעדר, אברהם למברגר, בעיר מודיעין
נתניה: נמצאה גופתו של תושב העיר הנעדר, אברהם למברגר, בעיר מודיעין

שרידי גופתו של אברהם למברגר, בן 69, תושב העיר נתניה, נמצאה אתמול (שישי) בעיר מודיעין, הגופה הועברה לזיהוי סופי במכון הפתולוגי באבו כביר. הודעה נמסרה לבני המשפחה.

גופתו למברגר, חולה במחלת אלצהיימר, נתגלתה אתמול ע”י ילד, אשר שיחק ברחוב עין חרוד בעיר מודיעין. שוטרים, שהגיעו למקום גילו על ובסמוך לגולגולת פריטים נוספים, בהם בגדים ומסמכים, אשר העידו על זהותה של הגופה.

במשטרה, העריכו, כי הגופה, הייתה מוטלת במקום זמן רב. הגופה הועברה למכון הפתולוגי באבו כביר.

אברהם למברגר, תושב העיר נתניה, יצא מביתו ברחוב דיזינגוף במרכז העיר נתניה בתחילת חודש יוני, שנה זו, ומאז נעלמו עקבותיו.

למברגר, היה חולה באלצהיימר, סכרת ואף סבל ממחלות שונות בהן לחץ דם, משפחתו, מסרה, כי הוא היה נוהג להתהלך במדרחוב הרצל ובטיילת הסמוכה לכיכר העצמאות לכן, תחילה התמקדו החיפושים באזור העיר נתניה, אך מאוחר יותר, נמסר ע”י שכנתו, כי ראתה אותו עולה על מונית שירות לעיר תל-אביב, משם הובן כי היה אמור לנסוע לבני משפחה בעיר מודיעין. הוא לא הגיע ליעדו, ועורר חרדה ודאגה רבה בקרב בני משפחתו.

חיפושים בהשתתפות שוטרים, בסיוע מסוק משטרתי, ומתנדבים באזור התחנה המרכזית בתל אביב ובמודיעין, העלו חרס וכאמור, ולאחר 10 ימים של חיפושים הן פסקו. אתמול, מצא את גופת למברגר, כאמור, ילד ששיחק בסמוך לרח’ עין חרוד במודיעין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן