גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

המשרד לענייני גמלאים: טיפולי שיניים ל- 24 קשישים במעלה עירון ובעיר באקה אל גרביה

0
0

במהלך היום נבדקו 24 קשישים, שיועברו להמשך טיפולים מסובסד לשיניים בהתאם לזכאותם ◄ במסגרת “חיוך של זהב” טופלו עד כה במסגרת זו למעלה מ-600 קשישים ◄ בשבועות הקרובים תגיע הניידת של המשרד לישוב גני תקווה
המשרד לענייני גמלאים: טיפולי שיניים ל- 24 קשישים במעלה עירון ובעיר באקה אל גרביה
המשרד לענייני גמלאים: טיפולי שיניים ל- 24 קשישים במעלה עירון ובעיר באקה אל גרביה

ניידת טיפולי השיניים של המשרד לענייני גמלאים, פעלה היום (חמישי), במסגרת פרויקט “חיוך של זהב” – יום טיפולי השיניים המרוכז ביישובים מעלה עירון ובעיר באקה אל גרביה. במהלך היום נבדקו 24 קשישים, שיועברו להמשך טיפולים מסובסד בהתאם לזכאותם.

המשרד לענייני גמלאים, מפעיל זו השנה השנייה את ניידת טיפולי השיניים; “חיוך של זהב”, עבור קשישים נזקקים. עד כה טופלו במסגרת זו למעלה מ-600 קשישים, כאשר המשרד תומך בפרויקט זה בסך של כ-10 מיליון שקלים.

בשבועות הקרובים תגיע הניידת של המשרד לישוב גני תקווה.

הטיפול, יינתן בחלקו באחת מ-34 המרפאות האזוריות, הפזורות ברחבי הארץ ובחלקו על ידי ניידות של מערך בריאות השן של משרד הבריאות.

במשרד לענייני גמלאים, מקווים לטפל ברוב הקשישים, שלא יכולים להרשות לעצמם טיפולים חיוניים אלה.

“חיוך של זהב”, פרויקט טיפולי שיניים מרוכז של המשרד לענייני גמלאים, הוא אחד מרבים שמקדם המשרד לענייני גמלאים, אשר הוקם כמשרד ממשלתי עצמאי בעקבות החלטת ממשלה בחודש יולי 2007, בראשות השר רפי איתן. כמנכ”ל מונה ד”ר אבי ביצור.

כיום, עומדת בראש המשרד סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס והמנכ”ל הוא אהרון אזולאי.

חלוקת הטיפולים היא כזו שכשליש מהמטופלים יהיו כאלה, המתגוררים במוסדות סיעודיים מסודרים, ואילו כשני שליש יהיו כאלה, המתגוררים עצמאית. לפרויקט זה, מסייעים לשכות הרווחה ברחבי הארץ ומשרד הבריאות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן