אסטרולוגיה

אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי… בנסיגה

0
0

כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת מחייבת נמצא במזל דגים, ובמעלה בה הוא מתחיל את נסיגתו וישהה במצב זה עד לסוף שנת 2009. הפעם, ישפיע כוכב זה בעיקר על ילידי מזל דגים, בתולה, קשת ותאומים.
אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי... בנסיגה
אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי… בנסיגה

אורנוס (Uranus) הינו כוכב הלכת השביעי במרחקו מן השמש. אורנוס הוא גם כוכב הלכת הראשון שהתגלה בעקבות המצאת הטלסקופ והטבעות של אורנוס נתגלו בשנת 1977 כאשר הן מסתירות את כוכב הלכת אורנוס הנמנה עם ענקי הגז – צדק, שבתאי ונפטון. הוא מורכב בעיקר ממימן והליום ובמרכזו ישנה ליבה מותכת של ברזל וסיליקטים המוקפת בשכבה עבה של קרח, מתאן ואמוניה. מעבר לשכבות המוצקות משתרעת האטמוספירה העבה המורכבת מימן והליום. לאורנוס מערכת של 11 טבעות דקות ו-27 ירחים.

תנועתו של אורנוס סביב השמש מוזרה ביותר. הוא סובב סביב צירו בכיוון ההפוך, יחסית, לכוון בו סובבים יתר כוכבי הלכת סביב צירם. נטייה זו מביאה לכך שתנועתו סביב צירו מקבילה לתנועתו סביב השמש.

במיתולוגיה היוונית אורנוס, הוא דמות המסמלת את השמים. על פי המיתולוגיה היוונית היה אורנוס, השליט הראשון של היקום. כמו כן, אורנוס, מסמל את היצירה והבריאה, שבעזרת חום השמש ומי הגשמים מפרים את האדמה (גאיה) ויוצרים חיים. הדמות המקבילה לאורנוס במיתולוגיה הרומית הוא קיילוס.

על פי המיתולוגיה, גאיה (האדמה) היא בו זמנית אמו ואשתו של אורנוס, וביחד הם מהווים את הדור הראשון של האלים במיתולוגיה היוונית. אורנוס וגאיה ילדו את המפלצות הקדומות, אורנוס, שלפי גרסה אחת התבייש בילדיו, ולפי גרסה אחרת פחד מהם, החביא את ילדיה של גאיה, בטרטרוס (בטן האדמה), כדי שלא יראו אור יום.

הדבר הכאיב לגאיה לכן היא יצרה אבן חלמיש אפורה, וחצבה ממנה חרמש. את החרמש נתנה גאיה לטיטאנים, ופקדה עליהם לעזור לה. היחיד שציית היה קרונוס, צעיר הטיטנים, שתקף את אביו אורנוס בעזרת חרמש, בזמן שזה ניסה להזדווג עם גאיה, וסירס אותו. אורנוס הפגוע נרתע מגאיה, וכך נוצר החלל בין השמים לארץ.

מחודש זה ועד לסוף השנה, תחושו בצורך לשינוי ואכן רבים מכם יפעלו לשם כך, כשהפעם ירגישו זאת בצורה בולטת יותר, אלו שנולדו לקראת סיום השליש השלישי של המזל. מזלות נוספים שירגישו את אנרגיית כוכב זה אך בצורה קלה וזורמת יותר הינם: שור, סרטן, עקרב וגדי. שאר המזלות יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי ולא יתנגדו לשינויים.

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי.
אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצרכי היחיד.

כאשר אוראנוס, מבקר במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

אוראנוס

גם הפעם בזמן מעבר אוראנוס, ייווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר. מאחר ודרך הפעולה של כוכב זה הוא לנהוג בצורה מפתיעה ופתאומית, הרי מי שלא מכיר אנרגיה זו עלול לחשוב שהכול קרה במפתיע, אולם זוהי טעות.

ניתן להשוות את התנהגותו של אוראנוס להתפרצות של הר געש. בתחילה וכלפי חוץ הכול נראה רגוע ושליו ולא נראה שבפנים קיימת התרחשות כלשהי אולם, כאשר מגיעה נקודה מסוימת היא נקודת השיא הרי שההר מתפרץ והלבה פורצת החוצה.

כך בדיוק משפיע אוראנוס על האנשים. חוסר שביעות הרצון והתסכול מהחיים מוסתר בפנים וכלפי חוץ לא נראה כלום, רק כאשר הדברים מצטברים ואין כוח וסבלנות לסבול עוד, האדם קם באופן פתאומי ועושה מעשה אשר ישחרר אותו מהכבלים אותם הוא חש, בדיוק כמו אותו הר געש שזקוק להתפרצות כדי לשחרר את הלבה הרוחשת מתחת פני האדמה.

בזמן ההתפרצות האדם עשוי לקום ולפרק מסגרת רשמית ארוכת שנים בכל תחום שהוא, לשבור מיתוס ולהרוס את כל מה שהיה קיים עד לאותו הרגע. בדיוק כמו אותה לבה רותחת הפורצת החוצה. הרצון לניפוץ המסגרת עלול להיות בתחומים השונים של החיים: עבודה, זוגיות, אהבה, מעבר דירה ובמקרים הקשים אף מחלות, תאונות ומוות.

חשוב וכדאי ביותר להבין, כי בבסיסו אוראנוס, הוא כוכב המבקש לקדם את האדם לעבר העתיד ולשחרר אותו מכבלי העבר הלא נוחים והכובלים. הרעיון הכללי הוא: חרות רגשית שתפקידה להביא לחרות מעשית.

לכן, אלה מכם העומדים לחוות אותו כדאי לכם לדעת שהדרך הנכונה לפעול תחת השפעת אוראנוס, היא לבדוק מהתחלה מהו הגורם לתסכול ולתקן מיידית את הדרוש לפני שהתסכול יצטבר ויתפרץ החוצה עד לאובדן שליטה. רק ההבנה שבבסיסו אוראנוס, הוא כוכב שמבקש לדחוף לחופש פנימי כדי להגיע למימוש המיוחל, יכולה להקל את ההתמודדות עם האנרגיה שלו.

בכל מקרה, בכל מעבר כזה על המפה האישית שלכם מומלץ לכם לקבל הכוונה מקצועית כדי לוודא שאתם צועדים בדרך הנכונה.

בברכת שבוע טוב ובשורות טוב
צילה שיר אל

________

• תמונת אוראנוס הובאה מתוך אתר theoi.com

• תמונת אוראנוס הובאה מתוך אתר cosmographica

• ההקדמה על אוראנוס מתוך אתר ויקיפדיה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן