חדרה עיר תרבות

חדרה: הצגה שנייה של תיאטרון נשים בעיר

0
0

ההצגה הועלתה במשך 3 ימים 6-8 ביולי באולם אשכול פיס בבית-ספר למדעים ואומנויות ◄ ראש עיריית חדרה, התומך בפרויקט מראשיתו קורא לציבור לצפות בהצגה ולעודד את קבוצת הנשים העושות, פועלות ויוצרות, ע”מ להציב את חדרה על המפה מבחינה תרבותית
חדרה: הצגה שנייה של תיאטרון נשים בעיר
תיאטרון הנשים, הוקם ע”י מועצת נשים חדרה כחלק מפרויקט העצמה ובניית פרויקטים בקהילה

תיאטרון הנשים של חדרה, העלה השבוע (6-8 ביולי) את ההצגה “יחסים על המדף”, יצירה שנייה שמוצגת ע” קבוצת התיאטרון וזאת בעקבות הצלחת ההצגה “אישה בשלה” שהועלתה בעונה שעברה שבע פעמים בחדרה ועוד חמש עמים ברחבי הארץ.

ההצגה “יחסים על המדף” נכתבה על בסיס רעיונות, סיפורים וחוויות שהועלו ונרקמו בעבודת הקבוצה. העלילה מתרחשת בחנות יד-שנייה מיוחדת במינה שעל מדפיה נרקמים סיפורים על יחסים, זוגיות וחפצים.

את הפקת האירוע מובילה רויטל פוקס, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בסיוע הבימאית אשרת מזרחי, כותבת המחזה יעל רונן, צוות השחקניות, מזכירת מועצת הנשים דליה שלום, וסגנית ראש העיר שרה גובס שהעמידה את מועדון נעמ”ת לרשות השחקניות.

בקבוצה, מציינים את תמיכתו וסיועו של ראש העיר חיים אביטן בפרויקט ובפעילותן של הנשים היוצרות ומופיעות בו.

התיאטרון הוקם ע”י “מועצת נשים חדרה” לפני כארבע שנים כחלק מפרויקט העצמה ובניית פרויקטים בקהילה. תחילת הפרויקט בקורס להעצמת נשים, אשר התקיים ב-גבעת חביבה.

בתום הלימודים אשר נמשכו שנתיים, נדרשו המשתתפות ליזום פרויקט למען הקהילה, כך נולד הרעיון של תיאטרון נשים.

הרעיון קרם עור וגידים והתגבש לקבוצה של 14 נשים שנותרו ממאה מועמדות בתחילת התהליך. קבוצה זו, אופיינה בנשים שהיו נכונות להיחשף ולהציג סוגיות, תכנים ובעיות שמעסיקות נשים ולהתמודד איתן.

בקבוצה נשים בגילאים 40 עד 70 מעולמות שונים; נשות קריירה, עקרות בית, נשים עצמאיות וגמלאיות. אחרי תהליך של שנה במהלכה גובשו התכנים והנושאים, העלתה הקבוצה את ההצגה “אישה בשלה”, אשר כאמור, זכתה להצלחה ולשבחים רבים.

ההצגה המועלית העונה, “יחסים על המדף”, שונה מאד מהראשונה, ולדברי חברות בקבוצה היא מהווה עליית מדרגה מבחינתן. התפאורה, הוכנה בידי המשתתפות בעזרתם הנלהבת של הבעלים וגם התלבושות מעשי ידיהן של המשתתפות.

ההצגה הועלתה במשך 3 ימים 6-8 ביולי באולם אשכול פיס בבית-ספר למדעים ואומנויות.

חיים אביטן ראש עיריית חדרה, אשר תומך בפרויקט מראשית דרכו קורא לציבור לצפות בהצגה ולעודד את קבוצת הנשים העושות, פועלות ויוצרות, על מנת להציב את חדרה על המפה מבחינה תרבותית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן