המכביה ה-18

המכביה ה-18: אסתר רוט-שחמורוב, חנה שזיפי, בוב ספיבק בין נושאי נס המכביות בטקס הפתיחה

0
0

עוד 6 ספורטאי עבר, נבחרו לשאת את נס המכביות ◄ טקס הפתיחה של “המכבייה חי” ה-18, בבימויו של ג’קי בכר ובהפקתו של גד אורון, צפוי להיות הגדול והמרשים בין אירועי הפתיחה שנעשו עד כה, במעמד נשיא המדינה, מר שמעון פרס וראש הממשלה, מר בנימין נתניהו.
המכביה ה-18: אסתר רוט-שחמורוב, חנה שזיפי, בוב ספיבק בין נושאי נס המכביות בטקס הפתיחה
המכביה ה-18: אסתר רוט-שחמורוב, חנה שזיפי, בוב ספיבק בין נושאי נס המכביות בטקס הפתיחה

היום שבוע בדיוק לטקס הפתיחה של המכביה חי, ה-18, חשף אתמול, הועד המארגן של המכביה, את שמותיהם של תשעה ספורטאי עבר, ידועים, אשר נבחרו לשאת את “נס המכביות” בטקס הפתיחה החגיגי של “המכביה חי” – ה- 18, שיתקיים ב- 13, ביולי 2009 באצטדיון רמת גן בשעה 20:30.

בין הספורטאים הוותיקים, שייצגו את מדינת ישראל בתחרויות ספורט בינלאומיות שרבות וזכו במדליות רבות;

♦ בוב ספיבק.
♦ אדולפו פינקלשטיין.
♦ אסתר רוט-שחמורוב אתלטית, מהבולטות ביותר שידעה מדינת ישראל, כלת פרס ישראל לספורט ותרבות הגוף ה-תשנ”ט.
♦ חנה שזיפי, גדולת הרצות למרחקים בינוניים של ישראל בכל הזמנים, בעלת שלוש מדליות זהב במשחקי אסיה. שיאנית ישראלית ובינלאומית שפעלה בשנות ה-60 וה-70.
♦ עו”ד יעקב הוזיאס, כדורגל, בעל עיטור מכבי ישראל במכביה ה-15 (1997).
♦ אברהם בנדורי.
♦ דוד פריש.
♦ חיים שטרקמן.
♦ דורית זלץ.

לדברי ניב סיאק, מנהל אגף הטקסים והאירועים במכביה; “הספורטאים שיישאו השנה את נס המכביה, הינם ספורטאים שתרמו רבות לספורט ולייצוגה של מדינת ישראל, ואנו רואים כבוד בהשתתפותם במכביה”.

סיאק, הוסיף, כי טקס הפתיחה של “המכביה חי” ה- 18, בבימויו של ג’קי בכר ובהפקתו של גד אורון, צפוי להיות הגדול והמרשים בין אירועי הפתיחה שנעשו עד כה, בהשתתפות למעלה מ-7,000 ספורטאים מכל העולם, מאות אקרובטים, שחקנים, זמרים, אומנים ובמעמד נשיא המדינה, מר שמעון פרס וראש הממשלה, מר בנימין נתניהו.

על פי דברי המארגנים, המופע הינו אינטראקטיבי ברוח צעירה ותוססת במיוחד, גדוש הפתעות וריגושים לכל אורכו. מיטב אומני ישראל, ייקחו חלק באירוע, ביניהם; שירי מימון, קובי אפללו, אברהם טל, איילה אנגדשט ואחרים.

את הטקס, ינחו השחקנית גלית גיאת והזמר מיקל הרפז. מכירת כרטיסים למופע הפתיחה נמצאת בעיצומה. מחירי הכרטיסים נעים בין 105 שקלים ל-1050 שקלים. ניתן לרכוש באתר המכביה ובמשרדי “הדרן”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן