כדורגל חופים

נתניה, ניצחה את חדרה 5:6 בפנדלים במסגרת ליגת כדורגל חופים

0
0

בדו קרב צחי אילוז (נתניה) וערן לוי (חדרה) הייתה רגלו של הראשון על העליונה והוא מוליך את גם את טבלת מלך השערים (6) ◄ “קדמת עדן” כפ”ס, ניצחה את “משתלות פתאל” אשקלון 3:4 ◄ ה – MVP של המחזור השוער אבי איבגי מנתניה.
נתניה, ניצחה את חדרה 5:6 בפנדלים במסגרת ליגת כדורגל חופים
נתניה, ניצחה את חדרה 5:6 בפנדלים במסגרת ליגת כדורגל חופים

ליגת כדורגל חופים, המתקיימת ב”ארנה”, חוף פולג, בנתניה, ממשיכה לספק עניין, מתח, ודרמות, גם במחזור השני של הליגה הישראלית בכדורגל חופים, במשחק המרכזי והמסקרן, לעיני כ-2000, גברו שחקני יהלומי “דורון מוטורס” נתניה על שחקני נסיכי “יער הפקאן” חדרה בפנדלים בתוצאה 5:6 בפנדלים לאחר שוויון – 4:4, בתום המועד החוקי.

קבוצת “קדמת עדן” כפ”ס, מאותת גם אנחנו במאבק על התואר לאחר ניצחה את “משתלות פתאל” אשקלון, בתוצאה 3:4. קבוצת “פלפלה” בני כפר קאסם, חזרה לעצמה (2:4) על חשבון קבוצת “שווה שווה” י-ם. קבוצת עירוני “FRAME” ראש העין, ממשיכה להפגין חולשה ונכנעה לשכנתה עירוני “מסעדות אחלה” פ”ת בתוצאה 3:4.

ליגת “בנק יהב” בכדורגל חופים, הושגו התוצאות הבאות;

◄ נסיכי “יער הפקאן” חדרה – יהלומי “דורון מוטורס” נתניה – 4:4 (אחרי הפנדלים 5:6)

בעימות הטעון שבין אלופת 2007 (נתניה) מול אלופת 2008 (חדרה), היו כל האלמנטים שבגללם מוכן הקהל, לוותר על המזגן בשישי ושנת אחה”צ; כדורגל מותח, בעיטות מספריים (מספרות), היו, כרטיסים אדומים, היו, דו קרב פנדלים – היה, ממש “קרם דה-לה קרם” של ליגת החופים.

תרגיל מס’ 2 בבעיטת קרן שהגביה לירון פרטוק בדקה ה- 2, חברו לקבוצה מלך השערים צחי אילוז, לא ויתר על השלל הרב, “ברח הצידה” וכבש את השער הראשון 0:1 שגם קבע את תוצאת השליש הראשון.

בדקה ה – 14, המשיך והטריד אילוז את הגנת חדרה. הוא ביצע סיבוב ברחבה ובן מוחא, המבוהל, נגע, כנראה, בכדור בידו.

השופט שי שיטרית, הורה מיד על פנדל, אך בן-מוחא, שהחום השפיע עליו קיצונית מחא נמרצות ובקיצניות וראה מולו את הכרטיס האדום, חברו לקבוצה ערן לוי אשר ניסה לבטל את רוע הגזרה, ספג כרטיס צהוב וכך קרה גם לשוער פרץ שספג צהוב, שלא צינן אותו והמשיך להתווכח עד שראה מולו גם את הכרטיס האדום ל”חגיגה” הצטרף המאמן החדרתי רז זהבי, שהיה אמור להרגיע, ומצא עצמו מדליק את המדורה ב-32 מעלות בצל, והורחק אף הוא.

לא שכחנו. גם לא צחי אילוז, שבעט את הפנדל במדויק והעלה את קבוצתו ל- 0:2 והעיר נתניה צהלה ושמחה.

חמש דקות חלפו והצבע הטבעי חזר ללחיים של חדרה, כאשר יניב סבג (דקה 19) צימק את התוצאה – אך בעוד החדרתים עולזים לורן בן ארי, שלח בעיטת יעף מרהיבה פנימה (20) וחתם את תוצאת השליש השני, בתוצאה 1:3 לנתניה.

נחושים להשיב את כבודם כמעט האבוד שבו שחקני חדרה מפסק הזמן והכוכב שלהם ערן לוי שיגר מספרת מרהיבה, כדי לצמק את התוצאה ל- 3:2.

הנתנייתים חשבו שמדובר באפיזודה חולפת, “נרדמו בשמירה” עד שהחדרתי רמי דואני (בדקה ה-27) השווה את התוצאה 3:3.

כמו בפעם הקודמת שפכה נתניה מיד צוננים על שחקני חדרה כאשר שאול מימון הוותיק במבצע אישי מרהיב העלה את נתניה (דקה 30) ליתרון 3:4.

“נדנדת הכיבושים” שוב נעה והפעם בעוצמה. ערן לוי, מי אם לא הוא בבעיטת “בסיקלטה” (דיווש), הישווה את התוצאה (32) ושלח את הקבוצות לזמן הארכה שבה כבר למדו שתי הקבוצות איך לא לספוג.

צחי אילוז, בעט פנדל אחד במדויק, אחד אחר החטיא ובסוף ניצח

הקבוצות, נערכו לבעיטות עונשין בסדרה של אחד מול אחד עד הניצחון. לירון פרטוק, דייק ראשון ל”יהלומים” וכדורו של ערן לוי נעזר עם הקורה להביא לשוויון שהשתיק את הקהל ששרק לו “בוז” ברעש מחריש אוזניים.

צחי אילוז, ניגש בטוח לבעיטה ושיגר את הכדור לשמיים, למזלו הטוב גם דואני מקבוצת חדרה חיקה אותו באופן מושלם…

קובי חסן, הוותיק, בעט מדויק פנימה והעלה את נתניה ליתרון 5:6 ואז הגיע שעתו הגדולה של ה- MVP של המחזור השוער אבי איבגי, אשר ממש התעופף ועצר את הפנדל של שרון אזולאי מחדרה לקול תשואות הקהל הנתנייתי.

◄ “קדמת עדן” כפ”ס – “משתלות פתאל” אשקלון 3:4

הכפר סבאים, החדשים בליגה, זכו בעוד ניצחון ועושה רושם שקבוצת “קדמת עדן” כפ”ס, תדבר השנה חזק עד סוף העונה.

• לקבוצת כפ”ס, כבשו; אדם מאהייר (16), (26) יוסי ג’אנח (24), (33)

• לקבוצת אשקלון, כבשו; עיב חסון (7), בני מאיר (34), תומר שפט (35)

◄ “פלפלה” בני כפר קאסם – “שווה שווה” י-ם – 2:4

שחקני קבוצת כפר קאסם, הוכיחו, כי הם התאוששו מהפתיחה ברגל שמאל מן השבוע שעבר מול כפ”ס ותוך הפגנת נחישות ואופי הכריעו את תוצאת המשחק מול קבוצת “שווה שווה” י-ם.

• לקבוצת כפר קאסם, כבשו; עמר יתים (6),רג’יד באדיר (25,36), אדם אבו-צאלוק (27).

◄ עירוני “מסעדות אחלה” פ”ת – עירוני “FRAME” ראש העין 3:4

התחלת עונה בעייתית מאוד של קבוצת ראש העין ולאחר שני מחזורים לקבוצה 0 נקודות. לעומתה קבוצת פ”ת (ללא שחקן החיזוק הברזילאי סוזה (“זאקס”) ג’אקוס שחקן מהליגה המקצועית בכדורגל חופים בברזיל וליגת אולמות (פוטסל), שהובטח, כי יופיע במחזור הבא) הפגינה משחק משוחרר ושובה עין.

• לקבוצת פ”ת, כבשו; יניב דוד (3), עידן הלל (9,33), אורן מוחרר (15)

• לקבוצת ראש העין, כבשו; אופיר חלוואני (15), אלירון מגול (17), משה אסולין (25), משה עמר (33).

הנהלת הליגה בחרה להעניק את ה- MVP של המחזור השני השוער אבי איבגי – מקבוצת יהלומי “דורון מוטורס” נתניה.

◄ נבחרת המחזור;

• שוער; אבי איבגי; “דורון מוטורס” נתניה
• עידן הלל; עירוני “מסעדות אחלה” פ”ת
• ערן לוי; נסיכי “יער הפקאן” חדרה
• רג’יד באדיר; “פאלפלה” כפר קאסם
• אדם מאייר; “קדמת עדן” כפ”ס

<!–BeachSoccerSecondSession_27-06-09_01.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן