מכבי נתניה

מכבי נתניה, הוגרלה לשחק בליגה האירופית מול “המופלאים” סליימה, מלטה

0
0

המאמן נתי עזריה: מרוצה שנקבע, שהמשחק הראשון בחוץ, המשחק הביתי מול סליימה, יתקיים בבלומפילד ◄ שלו מנשה: נתכונן כראוי, שניר גואטה: נעשה הכל שלא לאכזב ◄ נתניה, יוצאת למחנה אימון בהרי הטאורוס שבטורקיה בין ה-5.7 ל-12.7
מכבי נתניה, הוגרלה לשחק בליגה האירופית מול
מכבי נתניה, הוגרלה לשחק בליגה האירופית מול “המופלאים” סליימה, מלטה

מכבי נתניה, הוגרלה אתמול אחה”צ (שני) לשחק מול קבוצת סליימה ממלטה (מלטה במלטזית: Repubblika ta’ Malta) היא מדינה המורכבת ממספר איים הממוקמת במרכז הים התיכון מדרום לאיטליה). המשחק הראשון, בין השתיים, יתקיים ב”חוץ” (במלטה) בתאריך 16.07.2009, ואילו משחק הגומלין, יתקיים ב-23.7, כאן בארץ באצטדיון בלומפילד שביפו.

♦ נתי עזריה, מאמנה של מכבי נתניה, הגיב על ההגרלה, ואמר; “נצטרך ללמוד את היריבה, בכל מקרה אני מרוצה מאוד שהמשחק הראשון, יתקיים בחוץ וההכרעה תעבור למשחק הגומלין שיתקיים בארץ. מצפה לנו, התנסות אירופאית, מעניינת נוספת ואני בטוח שהאוהדים, יגיעו כדי לדחוף אותנו לשלבים הבאים”.

קבוצת סליימה, סיימה את העונה מקום הרביעי בליגה המלטזית. מדובר במועדון הכי מעוטר בליגה המקומית עם 26 אליפויות ו-20 גביעים. המועדון נוסד לפני 100 שנים בשנת 1909.

הקבוצה משחקת באצטדיון “טה-קאלי”, המכיל 17 אלף מקומות ישיבה. לקבוצה, יש שני כינויים והם; “הכחולים” (בשל התלבושת הכחולה שבה הם משחקים) ו-“המופלאים”. סגל הקבוצה של העונה שעברה התבסס על טהרת המלטזים כאשר שחקן אחד הגיע מרומניה.

בסליימה, משחקים 11 שחקנים בעלי הופעות בינלאומיות. בעונה שעברה, שיחקה הקבוצה בשלב המקודמות הראשון מול ליטקס לובאץ’ מבולגריה והפסידה בסיכום שני המשחקים 7:0, שנה לפני כן, הפסידה באותו השלב ל”ראפיד בוקרשט” בסיכום שני המשחקים 6:0.

מנשה: “נתכונן כראוי”, כהן: “נצטרך לבוא מוכנים”, גואטה: “נעשה הכל שלא לאכזב”

שחקני מכבי נתניה, הגיבו על ההגרלה שקיבלה הקבוצה שתתמודד מול סליימה במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופית.

♦ שלו מנשה, אמר:”כל קבוצה שהעפילה למפעל הזה היא קבוצה ראוייה, אנחנו לא כל כך מכירים את הקבוצה המלטזית, את השחקנים והסגנון שלה אבל נתכונן כראוי ובעזרת השם נעבור שלב”.

♦ הקשר אלמוג כהן, אמר: “כל קבוצה באירופה היא חזקה, ויש לה הרבה כוח פיזי ומהירות. גם את וארנה לא הכרנו ואפילו שמחנו שקיבלנו אותם בונה שעברה, אבל הם הפתיעו אותנו, לכן, נצטרך לבוא הכי מוכנים וננסה לעבור אותם כדי שזה יעשה טוב לעיר נתניה ולמען הבעלים של המועדון דניאל יאמר”.

♦ הקשר שניר גואטה, אמר על ההגרלה: “עבורנו, השחקנים הצעירים, מדובר במעין חלום לייצג את מכבי נתניה במשחקי הליגה האירופית. נעשה את המקסימום שלא לאכזב ולהביא הצלחה למען המועדון, האוהדים והעיר”.

◄ הקבוצה יוצאת למחנה אימון בהרי הטאורוס שבטורקיה בין ה-5.7 ל-12.7

אמש, סוכם, כי מכבי נתניה, תצא למחנה אימון בהרי הטאורוס שבאזור אנטליה במתקן: “sirene davras sport center”, המחנה, יתקיים בין ה-5.7 ועד ה-12.7, בחסות “אשת טורס” המארגנת, באמצעות מנהלה המסחרי באזור מר אליקו דונמז, גם משחקי אימון מול קבוצות בכירות בליגה הטורקית הבכירה.

מאמן הקבוצה נתי עזריה ומנהלה גדי חן, ביחד עם מר דונמז, יצאו להתרשמות במקום וחזרו עם רשמים יוצאים מן הכלל. במכבי נתניה, מאמינים, כי מערכת היחסים עם “אשת טורס”, יניבו פעולות רבות שת”פ נוספות גם בעתיד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן