משחקי מחשב

מכת ברק (אובמה) על זבוב – משחק פלאש

0
0

כרגיל, תמיד יש מי שיודע מיד “לתפוס טרמפ” על ההצלחה של סרטון הוידאו ולהפוך את האירוע למשחק פלאש ברשת: “אובמה נגד זבוב” (Obama VS Fly). בוא נראה אותך, נגד אובמה כשאתה הזבוב
מכת ברק (אובמה) על זבוב - משחק פלאש
מכת ברק (אובמה) על זבוב – משחק פלאש

באתר יוטיוב (YouTube) וגם רשתות הטלוויזיה בעולם, הקרינו שוב ושוב בשבוע שעבר את מעשה גבורתו ו/או זריזות ידו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה בעת חיסולו הממוקד של זבוב שחדר אל טרקלין הבית הלבן עת העניק הנשיא ראיון עיתונאי.

הצלחתו של הנשיא ברק אובמה, העלתה הרבה חיוכים, אבל תתפלאו גם מחאתם של ארגונים למען בעלי חיים אשר ביקשו שאם נשיא ארה”ב, יוטרד שוב מזבוב טורדני, שינהג בו בחמלה אנושית.

כרגיל, תמיד יש מי שיודע מיד “לתפוס טרמפ” על ההצלחה של סרטון וידאו החדשותי ולהפוך את האירוע למשחק רשת פלאש “אובמה נגד זבוב” (Obama VS Fly).

במשחק הזה, את/ה תהיו הזבוב שעל ידו של הנשיא אובמה וכדי להוכיח לנשיא שזבוב כמוכם, יוכל לחמוק ממנו באלגנטיות ובזריזות לא פחותה מכף ידו האימתנית של מנהיג העולם.

כאשר הנשיא אובמה, מסיים להניע את אצבעותיו, תצטרכו להקליק על היד שלו ולנסות להתחמק מ”נחת כף ידו”. ככל שהמשחק מתקדם, כך עולה גם מיומנותו, כלומר; מהירות תגובתו של הנשיא.

◄ קדימה למשחק – לחצו כאן – או על התמונה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן