ספורטיבי

שרת התרבות והספורט, ח”כ לבנת: תכנית לעידוד אורח חיים ספורטיבי

0
0

לבנת, בירכה הבוקר את הנשים שהשתתפו היום (ג’) בצעדת “בריאות ואחווה” שנערכה בעיר שפרעם ◄ “אני רואה חשיבות גדולה בקידום הפעילות הגופנית כאורח חיים בריא”.
שרת התרבות והספורט, ח
שרת התרבות והספורט, ח”כ לבנת: הוביל תכנית עבודה לעידוד אורח חיים ספורטיבי

באווירה של בריאות ואחווה נשית ובחגיגה של קירוב לבבות התקיימה, היום (שלישי), צעדת הנשים המסורתית בה צעדו אלפי נשים יהודיות וערביות זו לצד זו למען הגברת המודעות לאורח חיים בריא ולחשיבות הפעילות הגופנית.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, בירכה הבוקר (שלישי) את הנשים שהשתתפו בצעדת “בריאות ואחווה” של עמותת נעמ”ת שנערכה בשפרעם, בשיתוף משרד המדע התרבות והספורט.

האירוע התקיים במתכונת “הפנינג שיבטא” – עוצמה נשית, ומפגני ספורט ואחווה. מסלול הצעדה נערך בעיר שפרעם כאשר מסלול הצעדה קל והתאים לכל הגילאים. בסיום הצעדה ניתן כיבוד קל למשתתפות ונערך אירוע חגיגי בהשתתפות אומנים, רקדנים וזמרים.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, אמרה, כי: “אני רואה חשיבות גדולה בקידום הפעילות הגופנית כאורח חיים בריא. בכוונתי להוביל הכנת תכנית עבודה לעידוד אורח חיים ספורטיבי”.

“ל-נשים – הוסיפה השרה לבנת; יש את היכולת להוביל תהליכים המשפיעים הן על המשפחה והן על החברה ויש להן השפעה מרכזית על חינוך, אורחות חיים וסביבה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן