חדרה עיר תרבות

חדרה: עם הזמרת גליקריה נהפוך בירת הזמר של מדינת ישראל

0
0

כוכבת הזמר היווניה גליקריה הנחשבת לאחת מהזמרות הנערצות בישראל, תקיים הופעה מיוחדת בחוף הים בגבעת אולגה במסגרת פסטיבל הכרזתה של חדרה כבירת הזמר בישראל. גם קובי פרץ, צביקה פיק וזהבה בן, יקיימו הופעות במהלך חודשי הקיץ החמים בעיר חדרה
חדרה: עם הזמרת גליקריה נהפוך בירת הזמר של מדינת ישראל
חדרה: עם הזמרת גליקריה נהפוך בירת הזמר של מדינת ישראל

ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן, כינס השבוע את ועדת הרפרטואר התרבותי העירוני העוסק לאחרונה בבניית תוכניות עבודה כחלק ממיתוגה של העיר חדרה כ”בירת הזמר של מדינת ישראל”.

אביטן, בישר לחברי הועדה על הסכמתה העקרונית של מלכת הזמר גליקריה לקיים הופעה מיוחדת בישראל שתיערך בשלהי חודש אוגוסט בחוף הים בשכונת גבעת אולגה במסגרת פרויקט “לילות הקיץ החמים בעיר חדרה” – בירת הזמר של ישראל, המתבצע בניהולו של שלמה בוזגלו – מנכ”ל העמותה לתרבות הפנאי ובהפקתו של גבי שיטרית – יו”ר ועדת האירועים העירונית.

מאז 1974, נחשבת הזמרת היווניה גליקריה לאחת מהזמרות הנערצות בישראל.

באלבומיה שילבה גליקריה אומנים ישראלים מובילים כמו; חווה אלברשטיין, שלמה בר, ריקי גל ועוד.

חיים אביטן

לאורך השנים קשרה גליקריה קשר מיוחד עם ישראל והופעתה הצפויה בחוף הים בגבעת אולגה, כבר הפכה לשיחת השבוע ברחוב המוסיקאלי בישראל.

אירועי הכרזתה של חדרה כ”בירת הזמר של ישראל”, יפתחו כבר בחודש יולי 2009, בהופעתו של זמר השנה קובי פרץ שתתקיים ב”גן קפלן” בשכונת בית אליעזר כחלק מלילות הקיץ החמים והמוסיקאליים המתוכננים בעיר בהם ייקחו חלק בין היתר גם הזמרת זהבה בן והזמר צביקה פיק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן