מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה רוצה כרטיס לאירופה – בני סכנין להישאר בליגת העל

0
0

הערב (שבת, 19:10) מחזור 31, בני סכנין מארחת את נתניה בדו קרב מסקרן ◄ קשר נתניה, רביד גזל: למרות האכזבה הגדולה לאחר ההדחה מהגביע, אנחנו עם הראש במשחק מול סח’נין, ורוצים לסיים העונה בצורה הכי טובה שאפשר ולנצח במשחקים שנותרו.
מכבי נתניה רוצה כרטיס לאירופה - בני סכנין להישאר בליגת העל
מכבי נתניה רוצה כרטיס לאירופה – בני סכנין להישאר בליגת העל

אחרי ההדחה האכזרית מחצי גמר גביע המדינה יוצאת הערב (שבת, 19:10, אין שידור), מכבי נתניה למשחק חוץ קשה מול בני סכנין, הנאבקת על מיקומה בליגה. המארחת, מצויה בתקופה טובה ומציגה כדורגל יפה מאז הגעתו של המאמן ערן קוליק ורוצה להבטיח את הישארותה בליגה. מנגד לרשות המאמן לותר מתיאוס, יעמוד כל הסגל לאחר חזרתם מעונש הרחקה של חיימוביץ’ וספאטה, יתר השחקנים, ירצו ולא מן הסתם, לשוב לנתניה עם שלוש נקודות זאת כדי לעשות צעד נוסף להבטחת הכרטיס לאירופה.

מהראן אבו ריא, ימשיך לאייש את משבצת המגן שמאלי. חברו לקבוצה חיים בנון ישחק בקישור האחורי ליד עבאס סוואן ו-חאלד חלאילה. במועדון סכנין, רוצים עוד הערב בניצחון, אשר למעשה, יבטיח את מקומה של הקבוצה עונה נוספת בליגת העל.

◄ השבוע שעבר – הפסד לקרית שמונה הליגה, הדחה אכזרית בפנדלים בחצי גמר הגביע

בשבת האחרונה, פגשה הקבוצה את עירוני קרית שמונה, ונכנעה לאורחת מהצפון לאחר משחק לא טוב בתוצאה 3:1. השחקנים עמיר נוסבאום, גיא צרפתי (פנדל) ו-יובל אבידור, כבשו לקבוצה האורחת. נתניה, נותרה עם תשעה שחקנים לקראת סיום לאחר הרחקותיהם של זאב חיימוביץ’ (טעות של השופט) ואלברטו ספאטה.

דדי בן דיין, כבש שער מצמק לקראת סיום. שני המורחקים לא היו בסגל למשחק מול מכבי חיפה במסגרת חצי גמר הגביע, אליו חזרו לירן שטראובר, קלמי סבן ואיתי שכטר מהשעיית צהובים.

כ-10,000 אוהדי הקבוצה, הגיעו למשחק חצי הגמר ביום רביעי האחרון והציגו מפגן עידוד בלתי רגיל שכלל אלפי דגלים ושלטים מרהיבים. הקבוצה שיחקה טוב מול היריבה, אך ספגה ראשונה משער יפה של אייל משומר כ-25 דקות לסיום המשחק.

המאמן לותר מתיאוס, ערך מספר חילופים כשאחד מהם היה הכנסתו של נקוסי סיאבונגה למשחק. הקשר הדרום אפריקני, גמל לו בדקה ה-89, כאשר כבש את השוויון הדרמטי לאחר כדור קרן של אלמוג כהן.

בהארכה הגיעה הקבוצה למספר הזדמנויות , אך לא כבשה והקבוצות הגיעו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. שלבזה היה דרמטי לא פחות מהמשחק, כשמרין ופרנסמן החמיצו את הבעיטות הראשונות של הקבוצה, אך גם שחקני חיפה, החמיצו לאחר מכן, שתי בעיטות.

לאחר שיויון בתום חמש בעיטות, החלו שחקני הקבוצות לבעוט לסירוגין ובבעיטה השביעית הדף השוער ניר דוידוביץ’ את הבעיטה של המגן טל מעבי וסיים את המסע של הקבוצה במסגרת הגביע. (מעבי, החוגג היום את יום הולדתו זכה לברכה חמה מהמועדון באתר הרשמי).

◄ רביד גזל: “סח’נין בתקופה טובה, אנחנו צריכים את הניצחון לא פחות מהם”

קשר הקבוצה, רביד גזל, אמר לקראת המשחק; “למרות האכזבה הגדולה לאחר ההדחה מהגביע, אנחנו כבר עם הראש במשחק מול סח’נין, מחר (שבת, 19:10), כי זהו טבעו של הכדורגל. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר ולנצח את המשחקים שנותרו.

סכנין, רוצה להבטיח את מקומה בליגה ונמצאת בתקופה טובה, אך עבורנו הניצחון לא פחות חשוב שכן אנחנו רוצים להבטיח את הכרטיס לאירופה ולשם כך עלינו להתחיל בניצחון, גם במגרש קשה כמו דוחא”.

לותר מתיאוס מאמן מכבי נתניה, אמר לשחקניו באסיפה לפני האימון, המסכם לקראת המשחק; “אנחנו צריכים לסיים יפה את העונה, לא בשביל אחרים אלא בעיקר לעצמנו”.

◄ היריבה – בני סכנין

בני סח’נין, הייתה אחת ההפתעות של הליגה בעונה שעברה, אותה סיימה במקום הרביעי בעונתה הראשונה לאחר עליית ליגה. במהלך חמישה המפגשים בעונה שעברה לא הצליחה הקבוצה להשיג ולו ניצחון אחד, לא במשחקי הליגה ולא במשחקי גביע הטוטו על היריבה הצפונית והעונה הסטטיסטיקה נשברה, כשבסיבוב הראשון ניצחה מכבי נתניה בקרית אליעזר, בתוצאה 0:1.

העונה, עזבו את הקבוצה מספר שחקני מפתח, כגון; מאור בוזגלו, איליה יבוריאן, ג’ון קולמה וליאוניד קרופניק. עם זאת מספר שחקנים צברו ניסיון וימשיכו להוות את השלד של הקבוצה יחד עם כישרונות הצעירים של המועדון.

בין הותיקים הקפטן מאיר כהן, באסם גנאים ו-יא יא פטי, כאשר יחד איתם נמצאים בקבוצה שחקנים עם ניסיון בליגת העל כמו; טל חן, יניב לוזון ואיתן עזריה. כמו כן לקבוצה מספרים זרים שהגיעו העונה כמו מייקון דוס סנטוס ו-אבודו אוקוצ’ה שהגיע ממכבי נתניה.

כמו כן, לקבוצה צעירים מוכשרים ובראשם חמד גנאים שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה, אושרי גיטא, מומחד ומהרן אבו ריא, כשיחד איתם נתן לראות גם את יחיאל צגאי ששיחק בעונה שעברה בנתניה.

במהלך פגרת החורף, הצטרפו מספר שחקנים ובראשם עבאס סואן שחזר לקבוצת נעוריו מקרית שמונה וכן הזרים איברהים בסיט ו-סרחיו נבואה. מי שמוביל את הקבוצה במשחקים האחרונים הוא ערן קוליק, המאמן השלישי של הקבוצה העונה. קוליק, החליף את אייל לחמן שהחליף בתורו את פרדי דוד.

◄ מחירי כרטיסים ופתיחת קופות

מחירי הכרטיסים למשחק הם 35 ו-70 שקלים. קופות אצטדיון דוחא, תיפתחנה כשעתיים לפני המשחק ב-17:00.

◄ הרכבי הקבוצות

● ההרכב משוער של בני סכנין; מאיר כהן, עלי עותמן, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאילה, עבאס סואן, חאמד גנאים, אחמד קאסום ואיברהים בסיט(אוקוצ’ה).

● ההרכב משוער של מכבי נתניה; לירן שטראובר, טל מעבי, לואיס מרין, זאביק חיימוביץ’, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, אבי כנפו ואלברטו זאפטה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן