ריהוט | Furniture

סטודיו נפר לעיצוב וייצור רהיטים תאורה וכלי נוי על התעוזה שמסביב לקופסא

0
0

מעצב רהיטים, אמיר אשכנזי: יש לנסות להיצמד לתמונה שיש לכם בראש ולממש את התמונה הזו עד כמה שניתן ולא לתת ’ליועצים’ למיניהם לקלקל לכם הפנטזיה, הרי בסופו של תהליך אתם תישארו לחיות עם התוצאות המדהימות.
סטודיו נפר לעיצוב וייצור רהיטים תאורה וכלי נוי על התעוזה שמסביב לקופסא
סטודיו נפר לעיצוב וייצור רהיטים תאורה וכלי נוי על התעוזה שמסביב לקופסא

נטייה מוכרת וטבעית של בני אדם נורמטיביים, כי לאמץ מוסכמות קיימות ולקמט אותם לתנאי הבית והמחיה שלהם… לרוב במהלך ’השוטטות’ והחיפוש אחר רהיטים ואביזרי וכלי נוי לבית, לקוחות מפספסים את ’ההזדמנויות’ שנקרות בפניהם לעצב את ביתם כמתבקש ,ובסופו של תהליך עיצוב הבית יהיה רגיל/אנמי ממה שניתן היה לקבל בחלל או בבית/דירה.

לרוב האנשים, יש נטייה טבעית לאמץ את מה שהם רואים בחנויות ’ולקמט’ את הרהיטים והאביזרים אל המציאות שאצלם,בדיוק כאן מתחיל הפספוס ותהליך מסכת ההתפשרויות.

הדרך הנכונה היא להחליט לממש את הפנטזיות והתמונה שאתם רואים אצלכם בראש ’ולכופף’ את הריהוט ואביזרי הנוי כך שישתלבו בצרכים ובתמונה המושלמת שלכם. לצורך כך צריך ראשית ראש פתוח ויכולת לחשוב “מחוץ לקופסא” ואז את היצרנים המסוגלים לייצר את הריהוט בשיטת ה-Custom Made ובגמישות המתבקשת.

לצערי, חלק גדול משלל ’היועצים’ ואף חלק לא מבוטל ממעצבי הפנים נוטה ללכת על בטוח ולהמליץ לפי המקובל בזרם המרכזי. לנו בסטודיו נפר, הנטייה הטבעית היא להקשיב ולא רך לשמוע את הלקוחות ולנסות תוך כדי שיתוף מלא של הלקוח בעיצוב הרהיטים והחלל ובניסיון ללחוץ על הכפתורים הנכונים לקבל התוצאה המיוחלת.

לא תמיד ולא באופן אוטומטי יש צורך בלהתחכם ולרוב ניתן להסתפק בהעמדה של רהיט מסוים באופן לא שגרתי.

מעבר לחשיבות העצומה שבבחירת הרהיטים, החומרים ועיצוב החללים מתווסף הנושא הלו פחות חשוב שהוא ה”סטיילינג” שלרוב יעשה את ההבדל בין נחמד למדהים, העמדה, תאורה, בחירת בדים/כריות וכלי נוי, שטיחים, פמוטים נרות וכו’.

פרק שלם שיש לקחת בחשבון זה, המגוון העצום של חומרים אשר ניתן להשתמש בהם בכדי לשדרג את המראה הכללי,כמו; נירוסטה, פליז, אבץ מעושן ויציקות פולימריות לצד חיתוכי לייזר, ולאו דווקא החומרים הנהוגים בסטנדרטים המקובלים בתעשיית הרהיטים, כגון; עץ וזכוכית.

לסיכום, המלצתי היא, כי יש לנסות להיצמד לתמונה שיש לכם בראש ולממש את התמונה הזו עד כמה שניתן ולא לתת ל’יועצים’ למיניהם, לקלקל לכם הפנטזיה, הרי בסופו של תהליך אתם תישארו לחיות עם התוצאות המדהימות…

_________

* הכותב אמיר אשכנזי, הוא מעצב רהיטים, “סטודיו נפר” – לעיצוב וייצור רהיטים תאורה וכלי נוי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן