מכבי נתניה 2008/9

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר: כולם חושבים שנפסיד את המשחק מול מכבי חיפה

0
0

יאמר לשחקניו: “עזרו להביא את גביע המדינה לעיר נתניה והקדישו אותו לשחקן לואיס מרין, למאמן לותר מתיאוס ולרעייתי ליסה ◄ עיריית נתניה בראשות מרים פיירברג-אכר, מימנה, אלפי דגלים לטובת אוהדי הקבוצה כדי לצבוע אצטדיון רמת גן בצבעי צהוב – שחור.
הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר: כולם חושבים שנפסיד את המשחק מול מכבי חיפה
הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר: כולם חושבים שנפסיד את המשחק מול מכבי חיפה

דניאל יאמר, הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי נתניה, ערך אמש (שני) “ארוחת גיבוש” עם שחקני הקבוצה, אנשי המועדון ואורחים נוספים לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, שיערך מחר (יום רביעי). יאמר, אמר לשחקניו; “אנו נמצאים יומיים לפני יום אותו לא ניתן יהיה לחזור עליו. הלוואי והיו לנו עוד משחקים כאלה העונה. היה לי חלום לקחת אליפות העונה אבל לא היינו מוכנים מנטלית. אני לא רוצה שבעוד 4-3 שבועות כשתצאו לחופשה שלכם, תביטו לאחור ותחשבו שניתן היה לעשות דברים אחרת. הכנסתי השנה למועדון מכספי מעל ל-4 מיליון דולר ועמדתי בכל התחייבותי אליכם ואני רוצה לראות את המחויבות שלכם למועדון.

דניאל יאמר; “אני רוצה שתעשו את הכול כדי לזכות בגביע בנינו כאן קבוצה עם; KHRI שטראובר, איתי שכטר ו-דדי בן דיין. קבוצה אשר יש בה והיו בה הכי הרבה נציגים בנבחרת ישראל, כמו; סטרול, תמיר כהן, שטראובר, שכטר, סבן, בן דיין ,גזל ועוד, וזה גורם לי להרבה גאווה. רציתי גם לזכות באליפות, כי בחיים נמדדים עפ”י הצלחה ואף אחד לא זוכר מי סיים שני. בסופו של דבר פגענו בעצמינו והפסדנו לקבוצות שלא היינו צריכים להפסיד. ואני רוצה להקדיש אותו לשני אנשים;

“הראשון לואיס מרין שהגיע אלינו לאחר מונדיאל 2006”. הבעלים יאמר, פנה אל מרין במילים נרגשות; “אני מעריץ אותך ואתה חבר אמת. לפני כ-10 ימים, אמרת לי כי משפחתך רוצה לחזור לקוסטה ריקה למרות החוזה שלך וביקשת שאתחשב בך.

אני מבטיח שאעשה את כל שביכולתי שתוכל לחזור לשם עם גביע. רציתי גם לזכות באליפות, כי בחיים נמדדים עפ”י הצלחה ואף אחד לא זוכר מי סיים שני. בסופו של דבר פגענו בעצמנו, והפסדנו לקבוצות שלא היינו צריכים להפסיד מולם”.

“הבן אדם השני, אשר לו הייתי רוצה להקדיש את הגביע הוא המאמן לותר מתיאוס. רציתי להביא את המתנה הכי גדול שיכולתי לישראל. המאמן לותר מתיאוס, שחקן עבר גדול.

חשבתי שניתן יהיה לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי. בארץ לא אוהבים לקבל ביקורת וכולם מסביב ניסו להפגין כלפיו כוח. הוא עדיין נשאר חבר עבורי, שותף. אם אראה לכם את רשימת השחקנים שהוא רוצה לקדם לאירופה אתם לא תאמינו גם כאלה שחושבים שהוא לא אוהב אותם.

דניאל יאמר: “אני רוצה לשמח את תושבי נתניה ולהביא לכאן את גביע המדינה”

“הוא היה שגריר נאמן של ישראל. המאמן מתיאוס, הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לכדורגל הישראלי ובסוף כולם יבינו את זה.

כולם חושבים שנפסיד את המשחק, במכבי חיפה כבר סופרים כמה שערים יבקיעו נגדנו, אני מבקש מכם, תנצחו את המשחק הזה בשביל האנשים הללו; לותר ו-לואיס וגם למען רעייתי ליסה.

אני רוצה לשמח את תושבי העיר נתניה ולהביא לכאן את גביע המדינה. בוא נהיה הקבוצה הכי טובה שיש עד לסיום העונה. אני אוהב את כולכם ומאמין בכם, בבקשה תעשו את זה”. עד כאן דברי דניאל יאמר, הבעלים של מכבי נתניה, ערב המשחק מול מכבי חיפה.

עיריית נתניה תממן אלפי דגלים לאוהדי הקבוצה לחצי גמר הגביע

לקראת המשחק מול מכבי חיפה שיערך מחר (יום רביעי), מימנה עיריית נתניה, בראשות מרים פיירברג-אכר, אלפי דגלים לטובת אוהדי הקבוצה על מנת לצבוע את אצטדיון רמת גן בצבעי צהוב – שחור.

את הקשר בין העירייה לאוהדים רקם חבר המועצה יוסי מכלוף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן