כאן מדע | טכנולוגיה

גל דאי, פורש מתפקידו כמנכ”ל משרד המדע התרבות והספורט

0
0

דאי, מפנה כעת עיניו לעבר השוק הפרטי, מסכם תקופה מיוחדת ומרתקת עתירת פעילות והישגים וכן הובלה בגאון תוך שיתוף פעולה מלא והערכה רבה בקרב עובדי המשרד, מנכ”לי משרדי ממשלה נוספים ומנהלי מוסדות תרבות, מדע וספורט בישראל.
גל דאי, פורש מתפקידו כמנכ
גל דאי, פורש מתפקידו כמנכ”ל משרד המדע התרבות והספורט

גל דאי, הודיע, היום (שני), כי הוא פורש מתפקידו כמנכ”ל משרד המדע התרבות והספורט. גל דאי, בן ה 29, אשר נולד וגדל בעיר אשדוד, כיהן כמנכ”ל משרד ממשלתי הצעיר ביותר בממשלות ישראל בעשורים האחרונים, מלבדו היה שמעון פרס שכיהן כמנכ”ל משרד הביטחון בגיל 30. דאי, המוערך בקרב קולגות בממשלה וכן בתחומי המדע התרבות והספורט, כיהן כמנכ”ל משרד המדע התרבות והספורט בתקופה האחרונה.

במהלך כהונתנו הספיק להוביל לחתימת הסכם התרבות מול משרד האוצר המעלה את תקציב התרבות ב 5 מיליון שחקלים כל שנה ויעמיד בתום שלוש השנים את תקציב התרבות על 466 מיליון שקלים. בנוסף, הוביל דאי לחתימת הסכם הקולנוע ל-5 שנים נוספות תקציב הקולנוע מוחרג ללא איום הקיצוצים ועם תוספת של 9 מיליון שקלים לכל שנה ועומד על 67 מיליון שקלים.

במדע הוביל לחתימת שיתוף פעולה היסטורי של מדינת ישראל עם יפן על מחקרים בתחומים שונים. הוביל תכנון רפורמה כללית בערוצי המימון הממשלתי למו”פ בישראל וכן איחוד רשויות בתחום המדע.

כמו כן, הכין דאי, את הקרקע להקמתה של “הסוכנות לחיזוי מגמות” במשרד אשר מטרתה להוביל תכנון ביצוע ממשלתי עתידי לתקופה של למעלה מ 10 שנים, בהתחשב ביתרונות יחסיים של המדינה ובשינויים צפויים במדע, בטכנולוגיה ובסביבה.

בספורט, יישם את הקמתה על פי חוק של המועצה למניעת אלימות בספורט, הוביל תכנון רפורמה בספורט אשר בבסיסה שיתוף פעולה מלא בין כלל הגורמים העוסקים בחלוקת תקציבים ובניית מתקני ספורט באמצעות “מועצת הספורט” שעתידה לקום עם אישור חוק ההסדרים.

גל דאי, שקד על תכנון מדיניות לטווח ארוך וכן הטמעת שיטות עבודה המבוססת על תכניות עבודה פרטניות של כלל היחידות במשרד כתנאי לביצוע וקבלת תקציבים לפרויקטים חדשים. בכך הוביל את המשרד שינוי תפיסתי ממשרד מגיב למשרד יוזם ומוביל בתחומיו.

דאי, שכעת מפנה עיניו לעבר השוק הפרטי, מסכם תקופה מיוחדת ומרתקת עתירת פעילות והישגים וכן הובלה בגאון תוך שיתוף פעולה מלא והערכה רבה בקרב עובדי המשרד, מנכ”לי משרדי ממשלה נוספים ומנהלי מוסדות תרבות, מדע וספורט בישראל.

דאי, בפעילותו במעמד מנכ”ל, הינו אחד הצעירים המשפעים ביותר שפעלו בישראל בשנים האחרונות וכל עתידו עוד לפניו.

למעשה, דאי הוא המנכ”ל האחרון של משרד המדע, התרבות והספורט במתכונתו הנוכחית זאת בעקבות החלטת הממשלה לפצל את המשרדים ל- “מדע וטכנולוגיה” ול- “תרבות וספורט”.

גל דאי בעברו כיהן כיו”ר ארגון הסטודנטים בישראל וכן מחזיק בבעלותו חברת יזמות למוצרים אידיאולוגיה בשם פטריוט – פרויקטים כחול לבן.

כיום משלים, דאי, תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן ובידו תואר ראשון מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל במדע המדינה ותקשורת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן