מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה למאמן לותר מתיאוס: הבטחנו שאם זה ייגמר, נגמור את זה יפה

0
0

הנהלת המועדון מכבי נתניה: “מתיאוס, נהג באצילות נפש כאשר ויתר על החוזה שלו לעונה הבאה. בעונה הזאת, יש לנו עוד מספר משימות חשובות להשיג עם מתיאוס ונעשה הכול לזכות איתו בתואר. בכל מקרה העונה הזאת שלו במכבי נתניה תהיה חקוקה לעד בהיסטוריה של המועדון”.
מכבי נתניה למאמן לותר מתיאוס: הבטחנו שאם זה ייגמר, נגמור את זה יפה
מכבי נתניה למאמן לותר מתיאוס: הבטחנו שאם זה ייגמר, נגמור את זה יפה

עם פרסום הידיעה לתקשורת על סיום ההתקשרות בין מועדון מכבי נתניה למאמן לותר מתיאוס, שעשה מחווה אצילית וויתר על החוזה שלו לעונה הבאה. אי אפשר היה להתעלם ממילות השיר; “אתמול היית שונה” ששר הזמר שימי תבורי, ציטוט מתוך השיר;

הבטחנו זה לזו
ברגע של חולשה
שאם זה יגמר
נגמור את זה יפה
אני יודע ואת יודעת
כי אתמול בערב היית שונה.

על פי פרסומי מכבי נתניה באתר הרשמי של הקבוצה, שוחח לאחרונה דניאל יאמר בעל מועדון מכבי נתניה, עם לותר מתיאוס מאמן מכבי נתניה וסוכנו כאשר במהלכה התעוררה שאלת המשך הקשר החוזי בין הצדדים בעונה הבאה.

יאמר, אמר למאמן, כי היעדר תשתיות והמתקנים פוגעים בהכנסות המועדון ואת השאיפות שלו להצלחה. כמו כן, הוסיף, כי בשל כך אין הוא יכול בתנאים אלו להמשיך ולשדרג את הקבוצה כפי שהיה בעונות שעברו, ולכן, החלום המשותף שלהם לשחק מול אלפי צופים הוא בלתי אפשרי בשלב זה; “בלתי אפשרי לבנות מועדון שיש לו שאיפות לשחק בליגת האלופות ולארח את המשחקים הביתים שלו באצטדיונים אחרים כמו; בלומפילד, ר”ג, קרית אליעזר, או טדי” – אמר דניאל יאמר.

חרף הנתונים העגומים האלה, ביקש, הבעלים יאמר מהמאמן מתיאוס, כי ימשיך בקבוצה וזאת למרות היעדר התנאים הנצרכים ולבנות ביחד עם המועדון את קבוצת העתיד לפי הקו החדש. אולם מתיאוס, הזדרז וביקש להתיר את חוזהו, והפתיע בתגובתו כשויתר על החוזה שלו לעונה הבאה וזאת ללא כל דרישה לקבל פיצוי על ביטול ההסכם.

דניאל יאמר: הבטחנו זה לזו, ברגע של חולשה, שאם זה יגמר, נגמור את זה יפה

מתיאוס אמר לבוס יאמר; “באתי כחבר אליך ולישראל ואני תמיד אתנהג כחבר, אשמח תמיד להיות בקשר ולייעץ בכל מה שקשור לענייני כדורגל. המשאלה שלי היא לקחת את גביע המדינה ולסיים לפחות במקום השלישי בליגה”.

בהנהלת מועדון מכבי נתניה, הגיבו: “המאמן מתיאוס, נהג באצילות נפש כאשר ויתר על החוזה שלו לעונה הבאה. בעונה הזאת יש לנו עוד מספר משימות חשובות להשיג עם מתיאוס ונעשה הכל לזכות איתו בתואר. בכל מקרה העונה הזאת שלו במכבי נתניה תהיה חקוקה לעד בהיסטוריה של המועדון”.

מתיאוס לשחקנים: “אעזוב בסיום העונה, אני רוצה שנביא את הגביע

המאמן לותר מתיאוס, אמר אמש (מוצאי יום העצמאות) לשחקניו; “אני עוזב בסיום העונה. הגעתי להסכמות עם דניאל יאמר על כך והכול נעשה ברוח טובה.

אני מבקש מכם, השחקנים להוכיח רצינות ומקצוענות על לסיום העונה. יש לנו עוד כמה מטרות, אני רוצה שנביא את הגביע לעיר נתניה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן