חתומים בלב ישראל

סמ”ר דביר עמנואלוף הי”ד, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

בן 22 משכונת גבעת זאב, ירושלים, נפל ב- 04/01/2009 - יום ראשון, ח’ טבת תשס"ט ■ מספר ימים לפני המבצע, אמו של דביר, שוחחה עימו והוא אמר, כי הוא כנראה נכנס לעזה. אמו דליה, אמרה לו שהם אמורים להיפגש במוצאי שבת הבאה אבל דביר ענה: "לא בטוח".
0
0
סמ"ר דביר עמנואלוף הי"ד, נפל במבצע "עופרת יצוקה"
סמ”ר דביר עמנואלוף הי”ד, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

דביר היה הבן היחיד לדליה אמו ומלבדו עוד שלוש בנות, הוא תמיד היה אופטימי ועטף הכל בחיוך ובצחוק, לקח הכל בקלות לא נתן לאמא שלו להרגיש דאגה. תמיד סיפר רק טוב ושהכל בסדר. הוא היווה מקור לנחמה לאמו ולאחיותיו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

משפחת עמנואלוף עברה שורה של טרגדיות בשנים האחרונות. לפני כשנתיים נפטר אבי המשפחה, נתנאל, ממחלה קשה וכשבועיים לפני נפילתו נפטר סבו של דביר.

מספר ימים לפני המבצע דליה, אמו של דביר, שוחחה עימו והוא אמר, כי הוא כנראה נכנס לעזה. אמו דליה אמרה לו שהם אמורים להיפגש במוצאי שבת הבאה אבל דביר ענה: “לא בטוח”.

רחל סלמה, סייעת בגן הילדים, סיפרה, כי דביר התקשר לבני משפחתו בפעם האחרונה ועידכן אותם שהוא אמור להיכנס יחד עם כוחות הרגלים לתוך רצועת עזה; “הוא היה ילד מקסים, טוב לב ושמח” – אמרה סלמה.

אביחי פרץ, חברו של דביר, אמר: “הוא היה שלם עם עצמו. בטח בצבא, במפקדיו, במדינה. ידע שהוא יוצא למטרה נעלה – להגן על ילדים ועל פעוטות. הוא לא פחד. לא שש אליי קרב אבל היה לו חשוב להגן על האנשים שם”.

סמ”ר דביר עמנואלוף, בן 22 מגבעת זאב, ירושלים, נהרג מפגיעת פצמ”ר באזור ג’בלייה שבצפון רצועת עזה. באותה תקרית נפצע באורח אנוש חייל נוסף מחילופי אש עם חמאס.

דביר עמנואלוף, היה אמור להשתחרר מצה”ל כחצי שנה לפני תום שירותו הצבאי.

על השאלה מה הוא היה אמור לעשות ביום שאחרי הבקו”ם, אמר אביחי; “אני חושב שדביר, היה הולך ללמוד בישיבה, לעשות טיול בארץ ישראל, ומתחתן. הוא אהב את הצבא ואת המולדת. זו המורשת שדביר השאיר אחריו. אנחנו בוכים, אנחנו נבכה, נזכור את דביר וגם נמשיך הלאה”.

דביר עמנואלוף הותיר אחריו אמא (דליה) ו- 3 אחיות.

הוא הובא למנוחת עולם בבית העלמין הר הרצל בירושלים.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן