חתומים בלב ישראל

סמל עמית רובינזון הי”ד, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

בן 20 מקיבוץ מגל, נפל ב-08/01/2009, יום חמישי, י"ב טבת, תשס"ט ■ "ידענו שהוא בעזה. כשנפגע הטנק שלו והוא יצא משם, חשבנו שהיה לו נס כשהטנק עצמו נפגע והוא לא ושאין סיכוי שכעת, משיצא מעזה עם הטנק הפגוע - שייקרה לו משהו. אך מתברר שסיימנו עם הניסים".
0
0
סמל עמית רובינזון הי"ד, נפל במבצע "עופרת יצוקה"
סמל עמית רובינזון הי”ד, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

עמית, בן הזקונים, להורים – סילביה ואליהו ואח לליאת ונועם. משפחתו עלתה מארגנטינה לפני שנים רבות והתיישבה בקיבוץ מגל. עמית, למד בבית ספר התיכון “מעין השחר” והיה מאוד חברותי. “הוא היה ילד שכולם אהבו. היה טוב בטניס שולחן, היו לו הרבה חברים. הוא התעסק גם ביחצ”נות של מסיבות”,

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

עמית התגייס לפני כשנה לצבא, לאחר הטירונות בשריון הוא עבר קורס טענים. בני משפחתו, סיפרו, כי עמית המשיך את דרכו של אביו ששירת גם הוא בשריון. “הוא רק סיים את הקורס ומיד אמרו להם שהם נכנסים לעזה”, סיפר אסף פריאל גיסו של עמית.

“המשפחה ידעה שהוא בעזה וכל הזמן הם היו מול הטלוויזיה. גם הם היו מודאגים כמו כל הורה אחר שיודע שהבן שלו נמצא ברצועה. עמית, כשהיה בעזה, הרגיש שהוא במלחמה ומאוד רצה להמשיך לשרת בצבא.

“ידענו שהוא בעזה. כשנפגע הטנק שלו והוא יצא משם, חשבנו שהיה לו נס כשהטנק עצמו נפגע והוא לא, ושאין סיכוי שכעת, משיצא מעזה עם הטנק הפגוע – שייקרה לו משהו. אך מתברר שסיימנו עם הניסים”.

פריאל, סיפר על השיחה האחרונה עם המשפחה: “עמית דיבר עם אבא שלו ובשיחה הוא לא דיבר על פחד. הוא היה מלא באדרנלין. היה ברור שהוא רוצה לחזור לעזה. לצערנו הוא חזר לעזה ונהרג”.

עמית, הותיר אחריו הורים סילביה ואליהו, אשר עלו מארגנטינה לפני שנים רבות והתיישבו בקיבוץ ושתי אחיות: ליאת ונעם.

הוא הובא למנוחת עולם בבית העלמין בקיבוצו מגל, מזרחית לעיר חדרה.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן