בית שאן

ביקור האפיפיור בישראל: גדולי אמני איטליה על הבמה בגן לאומי בית שאן

0
0

הגן הלאומי בית שאן, יארח אירוע ענק לפיוס אחווה ושלום בהשתתפות 2,500 מוזמנים מהמגזרים השונים בישראל ◄ שידורים ישירים לכל העולם 13 במאי 2009 ◄ את האירוע תנחה בעברית ואיטלקית מורן אטיאס והמנחה האיטלקי גו’ליו באזזה
ביקור האפיפיור בישראל: גדולי אמני איטליה על הבמה בגן לאומי בית שאן
ביקור האפיפיור בישראל: גדולי אמני איטליה על הבמה בגן לאומי בית שאן

תחת הכותרת; “פיוס, אחווה ושלום בין העמים והדתות”, יארחו עיריית בית שאן ורשות הטבע והגנים, אירוע ענק, בעת ביקור האפיפיור, בנדיקטוס ה-16 (Pope Benedict XVI) בארץ ישראל, בו יתארחו גם נשיא המדינה ושרי הממשלה, ויוזמנו אליו 2,500 תושבים מהעיר בית שאן, ישובי וקיבוצי הסביבה, ותושבים מהמגזר הערבי והנוצרי.

את האירוע שעלותו נאמדת במעל 500 אלף יורו, תנחה בעברית ואיטלקית מורן אטיאס והמנחה האיטלקי גו’ליו באזזה והוא ישודר ברחבי העולם באמצעות רשתות תקשורת מ- 26 מדינות, שיגיעו לסיקור האירוע.

מפיק האירוע עמרם ששון, מחברת BAC – הפקות בינלאומיות, אומר, כי; “הגן הלאומי בית שאן, נבחר לארח את האירוע, לאור יופיו ועוצמתו הארכיאולוגית, ובעקבות ההיסטוריה המרשימה של האתר, שלאורך אלפי שנות קיומו, חיו בו אוכלוסיות מכלל הדתות”.

ניסים בדוס, מנהל הגן הלאומי בית שאן, של רשות הטבע והגנים, אומר, כי; “ההיערכות הלוגיסטית תחל שבוע לפני האירוע, לצורך הקמת הבמות, המתחמים, תשתיות ההגברה, החשמל ועוד. בנוסף יהיה שימוש בחזיון האורקולי החדש שהוקם באתר “לילות שאן” שיוצג לבאים לאירוע”.

עוד מוסיף בדוס; ה”גן לאומי בית שאן”, הינו אחד האתרים המרשימים בישראל, וחשיבותה ההיסטורית של העיר בית שאן לכלל הדתות והעמים תבוא לידי ביטוי באירוע מרכזי זה בביקורו של האפיפיור בארץ ישראל”.

לאחר הנאומים והברכות, תועלה מסכת להצגת ההיסטוריה של האתר, והופעה של האמנים האיטלקיים הנחשבים; לוצ’יו דאלה ו-אנדריאה בוצ’לי. הקונצרט, יועבר בשידור חי לכל רחבי העולם.

כמו כן, תתקיים הופעת בלט “בראשית”, של להקת פרסקו בהדרכתו של יורם כרמי, על הבמה יופיעו יחדיו מוסיקאים וזמרים יהודים, ערבים ונוצרים, כמו; הסימפונט רעננה, להקת שבע עם מוש בן ארי, גו’רג’ סמען ועוד.

על הביקור החשוב של האפיפיור בישראל מופקד שר התיירות, סטס מיסז’ניקוב, העומד בראש הצוות הבין משרדי להיערכות לביקור האפיפיור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן