כאן אשקלון

אשקלון: מיגוניות הוצבו בגני ילדים ברחבי העיר

0
0

בני וקנין, ראש העיר אשקלון: “פעולה זו של משרד הביטחון, פיקוד העורף בשיתוף העירייה נועדה לתת מענה ראשוני לבעיית המיגון. הצבת המיגוניות במוסדות החינוך הבלתי ממוגנים יש בה בכדי להגביר את החוסן של האוכלוסייה להתמודדות עם הירי.
אשקלון: מיגוניות הוצבו בגני ילדים ברחבי העיר
אשקלון: מיגוניות הוצבו בגני ילדים ברחבי העיר

משרד הביטחון בפיקוח פיקוד העורף, החל בהנחת מיגניות במוסדות החינוך ברחבי העיר אשקלון, בימים האחרונים הוצבו 9 מיגוניות בגני ילדים, שהוגדרו ע”י פיקוד העורף כבעלי מיגון חסר.

מיגוניות הוצבו בגני הילדים; גן צבר א’ ובגן צבר ב’, כמו כן, הוצבו מיגוניות בגן חבצלת א’ ובגן חבצלת ב’, כמו גם בגן אורן א’ וגן אורן ב’, ובגנים; אתרוג, חרצית וברוש.

עוד 10 מיגוניות יוצבו בקרוב בגני ילדים נוספים, עפ”י תוכנית שהוגשה ע”י פיקוד העורף ועיריית אשקלון ל-משרד הביטחון.

ראש העיר בני וקנין, מציין, כי; “פעולה זו של משרד הביטחון, פיקוד העורף בשיתוף העירייה נועדה לתת מענה ראשוני לבעיית המיגון. הצבת המיגוניות במוסדות החינוך הבלתי ממוגנים, יש בה בכדי להגביר את החוסן של האוכלוסייה להתמודדות עם הירי.

“אנחנו מתחילים עם גני הילדים שאין בהם אמצעי מיגון מספקים ונמשיך אח”כ עם בתי הספר. זאת ההתחלה של תהליך מיגון, ומקווים שהביצוע יהיה בהתאם לתוכנית שהגשנו, וללא עיכובים” – סיכם בני וקנין ראש העיר אשקלון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן