כדורגל נשים

היום: חצאי גמר גביע המדינה לנשים בכדורגל באצטדיון רמת גן

0
0

במשחק הראשון (17.00) יתמודדו אס”א תל אביב והפועל באר שבע, ומיד לאחר מכן (19.15) תפגוש מחזיקת הגביע, מכבי חולון, את מכבי חדרה ◄ הכניסה לציבור הרחב: חופשית
היום: חצאי גמר גביע המדינה לנשים בכדורגל באצטדיון רמת גן
היום: חצאי גמר גביע המדינה לנשים בכדורגל באצטדיון רמת גן

האצטדיון הלאומי בעיר רמת גן, יארח היום (חמישי 16.4.09) את ערב חצאי גביע המדינה לנשים בכדורגל לעונת המשחקים 2008/09. במשחק הראשון (17.00) יתמודדו קבוצות אס”א תל אביב והפועל באר שבע, ומיד לאחר מכן (19.15) תפגוש מחזיקת הגביע, מכבי חולון, את מכבי כישרונות חדרה בחצי הגמר השני.

במידה ותהיה הארכה במשחק הראשון, יחל המשחק השני מיד אחריו. הכניסה לשני המשחקים חופשית.

ארבע הקבוצות העפילו לחצי הגמר גם בעונה שעברה, כאשר מכבי חולון, המשיכה לזכייה בגביע לאחר ניצחון דרמטי בגמר על אס”א ת”א.

◄ עונת 2007/08;

גם בעונה שעברה, נפגשו ארבע הקבוצות בחצי הגמר, כשמכבי חולון גברה 1:7 על “מכבי כישרונות חדרה”, וקבוצת אס”א ת”א, ניצחה 0:5 את הפועל ב”ש.

מכבי חולון, זכתה בגביע לאחר שניצחה בבעיטות הכרעה מה”נקודה הלבנה” (פנדלים) בתוצאה; 3:4 את אס”א ת”א בגמר.

◄ הדרך לחצי הגמר העונה;

אס”א ת”א, עברה שני שלבים בדרך לאצטדיון רמת גן. בשלב שמינית הגמר, גברה 1:3 על הפועל פ”ת, וברבע הגמר ניצחה 1:5 את בנות סכנין. קבוצת הפועל באר שבע גברה ברבע הגמר 2:3 על מכבי באר שבע, בנות מועדון מכבי חולון הביסו באותו שלב 0:12 את בנות טבעון, ובנות מועדון מכבי חדרה ניצחה 1:2 את רמת השרון.

◄ המצב כעת בליגה;

מכבי חולון, מובילה את טבלת הליגה עם מאזן מושלם של 18 ניצחונות מ-18 מחזורים, כאשר אס”א ת”א מדורגת במקום השני במרחק 6 נקודות מהפסגה. מכבי חדרה נמצאת במקום השלישי, והפועל באר שבע במקום השביעי.

◄ ההתאחדות פועלת למען קידום כדורגל הנשים;

ההתאחדות לכדורגל בישראל, ממשיכה לפעול למען קידום כדורגל הנשים בישראל: לפני מספר חודשים יצאה משלחת של מאמני קבוצות הנשים יחד עם מאמני הנבחרות להשתלמות מאמנים ומנהלים לכדורגל נשים בצ’כיה.

בהשתלמות קיבלו, המאמנים, סקירות על פיתוח כדורגל הנשים בצ’כיה על ידי ההתאחדות המקומית, וביקרו באימוני קבוצת הנשים של ספרטה פראג ונבחרת הנשים של צ’כיה על מנת ליישם רעיונות בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן