נתניה עיר חינוך

נתניה עם ארגון ’בטרם’ יקדמו בטיחות ילדים, מניעת תאונות בדרכים, בבית, ובפנאי

0
0

מדובר ביוזמה חדשה של ראש העיר נתניה, הגב’ פיירברג-איכר, ומנכ”ל ארגון ’בטרם’ לבטיחות ילדים, הגב’ סילבינגר ◄ פיירברג: הצטרפנו לתוכנית ’בטרם בעיר’ ואנחנו שמחים להוביל תרבות בטיחות ילדים ולהפוך את הישוב שלנו למקום בטוח יותר בעבור ילדינו
נתניה עם ארגון ’בטרם’ יקדמו בטיחות ילדים, מניעת תאונות בדרכים, בבית, ובפנאי
נתניה עם ארגון ’בטרם’ יקדמו בטיחות ילדים, מניעת תאונות בדרכים, בבית ובפנאי

העיר נתניה, נבחרה, מתוך הערים בהן מתקיים הפרויקט, לארח את “כנס בטרם” בעיר לשנת 2009, הכנס יערך בחודש יוני, הקרוב, בכותר הפיס בנאות גולדה, שליד בית ספר אלדד. בימים אלה, ממש מתגבש הפורום/ועדת ההיגוי, אשר יוביל את הפרויקט בעיר, בראש הפורום תעמוד ד”ר לאופר, מ”מ ראש העירייה, ואותו ירכז אבי אלהרר מנהל המטה לבטיחות בדרכים.

מרים פיירברג, ראש העיר נתניה, בירכה על ההסכמה שגובשה עם ארגון ’בטרם’ לבטיחות ילדים; “אנחנו שמחים להיות בין המובילים בקידום תרבות בטיחות ילדים ולהפוך את נתניה למקום בטוח יותר בעבור ילדינו, מתוך קידוש ערך החיים ורצון לשיפור מתמיד באיכות החיים של תושבינו”.

עוד אמרה ראש העיר פיירברג, כי קשה להישאר אדישים נוכח פגיעות ילדים בתאונות שניתן למנוע ולכן; “אנחנו לא נחסוך מאמץ בהסברה, בהכשרת אנשי מקצוע ובניהול הבטיחות, ונחתור לשיפור מתמיד על-מנת להטמיע הכלים והידע שמביא עמו ארגון ’בטרם’ לבטיחות ילדים במגוון תחומי החיים בישוב”.

אורלי סילבינגר מנכ”ל ארגון ’בטרם’ לבטיחות ילדים, בירכה על הצטרפות העיר נתניה לתוכנית ’בטרם בעיר’; “אנו רואים בעיר שותפה רצינית ומסורה להצלת חיי ילדים ולשיפור איכות חייהם במשפחה ובקהילה. הניסיון המצטבר בעולם קובע שפעילות מוניציפאלית הינה כלי חשוב בצמצום פגיעות ילדים, על-ידי קידום תרבות בטיחות ילדים, שהינה המומחיות שלנו”.

עוד אמרה סילבינגר, כי הירתמות ראש העיר לאורך זמן יכולה לתת את אותותיה מאחר שמעל מחצית הפגיעות בילדים מתרחשות בשטחי הרשויות כדוגמת היפגעויות בתאונות דרכים, בשעות הפנאי, גני שעשועים ועוד.

המיזם המשותף הראשון, כבר החל, והוא הדרך הבטוחה, מיזם המופעל בקרב כל תלמידי כתות ד’ בנתניה, במיזם זה משתתפים בית הספר ההורים והילדים, והאחרונים מתרגלים יחדיו את הדרך הבטוחה, על פי הכללים וההנחיות אשר הועברו על ידי המטה לבטיחות בדרכים, מבעוד מועד לכול בתי הספר בעיר נתניה.

שיאו של המיזם בכול בית ספר, הוא יום שיא המלווה בהצגת בטיחות ופעילות של הילדים, כאשר כל ילד מציג את המפה ובה התרשים של הדרך הבטוחה מהבית עד לבית הספר.

יצוין, כי מדו”ח ’בטרם’ שהתפרסם, לאחרונה, עולים ממצאים מדאיגים: קרוב ל- 170 ילדים נהרגים כל שנה בתאונות ומעל 24,000 מתאשפזים בחדרי מיון. פגיעות אלה לא רק גורמות לטרגדיות וסבל אנושי אלא יש עמן מחיר כלכלי כבד ביותר שנאמד בכ- 240 מיליון שקלים בשנה.

ארגון ’בטרם’ לבטיחות ילדים, פועל יותר מעשור להטמעת תרבות בטיחות הילדים בישראל ושם לו ליעד לפעול לצמצום תאונות ילדים בישראל ב– 50% עד שנת 2020.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן