מושבים

מזכ”ל תנועת המושבים: החיבור בין מפלגת העבודה והליכוד – בשורה טובה למושבים!

0
0

המזכ”ל איתן בן דוד: ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ראוי להערכה על נכונותו ללכת כברת דרך ארוכה על מנת לייצר את התנאים לכניסת מפלגת העבודה לקואליציה.
מזכ
מזכ”ל תנועת המושבים: החיבור בין מפלגת העבודה והליכוד – בשורה טובה למושבים!

החיבור שנוצר בין מפלגת העבודה לבין הליכוד הוא בשורה טובה למושבים בישראל, כך אומר מזכ”ל תנועת המושבים, איתן בן דוד. לדבריו, הפקדת השלטון בידי שתי המפלגות שמייצגות את הזרמים המרכזיים בחברה הישראלית מבחינה מדינית, חברתית וכלכלית מבטיחה איזונים נכונים ואחדות בין חלקי העם.

“ההתיישבות בישראל נמצאת בתקופה קשה בשל המשבר הכבד בחקלאות ואי מתן מענה לצורך ביצירת מקומות עבודה חלופיים בישובים” – אומר בן דוד; “בימים רגישים אלו, הפקדת האחריות על החקלאות בידי אנשים חסרי הכרות קרובה עם התחום המורכב הייתה עלולה להיות הרת אסון מבחינת היכולת לצלוח את המשבר”.

בנימין נתניהו

בחינה של מצעי המפלגות שערכה תנועת המושבים לפני הבחירות העלתה שהפרק ההתיישבותי בתנועת העבודה מבטא את המחויבות הרבה ביותר לחקלאות ולמרחב הכפרי מבחינת חשיבות החקלאות, מים, עובדים, תמיכה במחקר ופיתוח, קידום היצוא, פעילות לא חקלאית במשקים וזכויות החקלאים בקרקע. מבדיקת התנועה, מצע הליכוד היה השני, בסדר ביחסו ומחויבותו להתיישבות.

איתן בן דוד מזכ”ל תנועת המושבים, אמר, כי; “ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ראוי להערכה על נכונותו ללכת כברת דרך ארוכה על מנת לייצר את התנאים לכניסת מפלגת העבודה לקואליציה.

נתניהו, הוכיח פקחות פוליטית בהבנה שלמפלגת העבודה ולערכים שהיא מייצגת יש משקל סגולי בציבור הישראלי הרבה מעבר למה שבא לידי ביטוי בתוצאות הבחירות האחרונות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן