כאן אשקלון

ראש העיר אשקלון, בני וקנין: הבריכה העירונית תהפוך לקאנטרי קלאב

0
0

ירון עודד מנכ”ל החברה העירונית לתנו”ס, אשקלון; “אכן, חזון הפיכת הבריכה העירונית לקאנטרי איכותי ומודרני עומד להתגשם בברכתו של מר בני וקנין ראש העיר ובהזדמנות זו ברכות ל”קרן אשקלון”, עיריית אשקלון ובראש וראשונה לקרן “ג’וזף לוי” מאנגליה וחברת קצא”א”
ראש העיר אשקלון, בני וקנין: הבריכה העירונית תהפוך לקאנטרי קלאב
ראש העיר אשקלון, בני וקנין: הבריכה העירונית תהפוך לקאנטרי קלאב

בני וקנין ראש העיר אשקלון, סייר בבריכה בשד’ עופר, על מנת לבחון את קירוי הבריכה ולפגוש את הילדים הלומדים שחייה בבריכה העירונית. קירוי וחימום הבריכה, איפשר למחלקת הספורט להקדים את התחלת תוכנית לימודי השחייה של תלמידי כיתות ה’ לאמצע חודש מרץ. במסגרת זו, צפויים כ- 1,500 תלמידי כיתות ה’ מבתי הספר היסודיים באשקלון ללמוד שחייה ב- 5 מחזורים עד סוף חודש יוני 2009.

בבריכה, היו שלשום, (יום שני, 23.3.09), תלמידי “בית הספר ארלוזורוב”, אשר התרגשו מביקור ראש העיר, ושמחו לשתף אותו בחוויות השחייה שלהם. את פרוייקט השחייה מפעילה המחלקה לספורט בעירייה והפיקוח על של החנ”ג במשרד החינוך.

עודד ירון, מנכ”ל החברה העירונית לתנו”ס הציג לראש העיר את פרוייקט קירוי וחימום “בריכת העיר” – בשד’ עופר. הפרוייקט אשר תוכנן ובוצע ע”י חברת “גגות מרחבים בע”מ” בעלות של מעל מיליון וחצי שקלים.

מאיר בוכניק מנכ”ל “קרן אשקלון” ליווה באופן אישי, את הביצוע יחד עם עודד ירון מנכ”ל החברה העירונית, אשר ניהל קאנטרי קלאב בעיר באר שבע. התקצוב פרוייקט קירוי וחימום הבריכה נעשה מתרומות, כאשר חלק מסכום הינה תרומה של קרן “ג’וזף לוי”, כמו גם תרומת חברת קצא”א ו-עיריית אשקלון.

ראש העיר בני וקנין, אמר בסיום הביקור, כי בכוונת העירייה לפתח את מתחם הבריכה ואת השטח הסמוך לו; “בכוונתי לפתח את “פארק השקמים” יחד עם קק”ל לפארק ספורט, ולהפוך את מתחם הבריכה לקאנטרי קלאב שיעבוד במשך כל השנה ויכלול בנוסף לבריכה המחוממת גם חדרי כושר, אולמות וחדרים לפעילויות ספורט ועוד.

בכוונת העירייה בשיתוף התורמים לבנות קומה שנייה לבניין ולצייד אותו במכשור ספורט שיאפשר נגישות לציבור חובב הספורט בעיר אשקלון”.

נציין, כי עם קירוי וחימום בריכת העיר – הבריכה העירונית בשד’ עופר והודעתו של ראש העיר בני וקנין להפיכת הבריכה העירונית לקאנטרי קלאב לכל דבר, החלה החברה העירונית לתנו”ס בזירוז התהליך.

הבריכה, מנפיקה בימים אלה מנוי שנתי, מה- 1 באפריל שנה זו ועד 31.03.10, מנוי שימחיש את כוונת החברה לשנות את תדמיתה של הבריכה והפיכתה למועדון חברים איכותי שישרת את תושבי העיר בכלל והשכונות הסמוכות בפרט, כל זאת במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים ביותר.

בבריכה החלה פעילות של בי”ס לשחייה, המעביר קורסי שחייה לכל הגילאים, ליחידים ובקבוצות קטנות ע”י מדריכים בכירים מוסמכים לכך. כמו כן, החלה פעילות של שחייה תחרותית ע”י העמותה לקידום הספורט באשקלון וכאמור, תוכנית לימודי השחייה של כל תלמידי כיתות ה’ בעיר.

בשבועות הקרובים, יפתחו חוגים להתעמלות ושחייה צורנית במים. עתה, נעשית התגייסות חשובה בין ועדי העובדים בעיר לרישום וסבסוד מנויים עבור העובדים וקיום פעילות שוטפת בבריכה.

ירון עודד מנכ”ל החברה העירונית לתנו”ס מסכם; “אכן, חזון הפיכת הבריכה העירונית לקאנטרי איכותי ומודרני עומד להתגשם בברכתו של מר בני וקנין ראש העיר ובהזדמנות זו, ברכות ל”קרן אשקלון”, עיריית אשקלון, ובראש וראשונה לקרן “ג’וזף לוי” מאנגליה וחברת קצא”א על הסיוע להקמת הקירוי והחימום בבריכה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן