מכבי נתניה 2008/9

מכבי נתניה הערב “להיות או לא להיות” במאבק על אליפות ליגת העל

0
0

נתניה מארחת הערב (א’) את בית”ר “אלדן” ירושלים, למשחק המסקרן במסגרת המחזור 24, אשר ייפתח בשעה 20:50, שידור בערוץ 10) במגרש “הקופסא” ◄ ביוואן פרנסמן: ירושלים בתקופה טובה מאוד, כל אחד יצטרך לתת 120 אחוז.
מכבי נתניה הערב
מכבי נתניה הערב “להיות או לא להיות” במאבק על אליפות ליגת העל

סגנית האלופה מכבי נתניה, תתייצב הערב ראשון, בשעה 20:50, במסגרת המחזור 24, למפגש גורלי של “להיות או להיות” במאבק על אליפות ליגת העל בכדורגל מול בית”ר ירושלים, יריבה עיקשת ומתלהבת למן הרגע שנתניה “אפשרה” לה לשוב למאבק בצמרת (מחזור 21) לפני שלושה שבועות בדיוק, אז ב”טדי”, חרצו את גורל המשחק השערים של עמית בן שושן וכריסטיאן אלברז כאשר נתניה הובילה בשער של ביוואן פרנסמן (1:2).

לשתי הקבוצות נתניה במקום השלישי, ירושלים רביעית בטבלה ומספר נקודות זהה 44 נקודות לשתיים. בית”ר ירושלים, מגיעה לאחר 4 ניצחונות ליגה (בהם הניצחון על נתניה) ועוד 2 ניצחונות במסגרת גביע המדינה. הניצחון בחוץ על מכבי פ”ת והניצחון המרשים במחזור האחרון על ה”אדומים” של הפועל ת”א. עם “תיאבון” כזה, בורסת ההימורים, נוטה מטבעה לטובת ירושלים.

אלא שמכבי נתניה, טוענת ערב המשחק שהיא אינה מוכנה עדיין להרים ידיים; זאת חרף הגמגום המתמשך ביכולת הקבוצה. בשבת שעברה, פתחה הקבוצה את הסיבוב השלישי של העונה כאשר אירחה את נועלת הטבלה, הכח עמידר ר”ג. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד והסתיים בקול ענות חלושה וגם נענשה תרתי משמע, כאשר השופט מנשה משיח, הרחיק את דדי בן דיין בכרטיס צהוב שני ואדום במקום להעניק בעיטת עונשין מ-11 מטרים לטובת הקבוצה. בן דיין, יחמיץ כאמור את המפגש היום.

במהלך השבוע שעבר, קיימה מכבי נתניה, מה שכונה; “יום גיבוש” שכלל אימון שחרור בים ו”ארוחת ברביקיו” יחד עם הבעלים דניאל יאמר, אשר שוחח עם השחקנים ועודד אותם בצורה מעוררת כבוד. באימון סוף השבוע (שישי) הגיעו כמה עשרות אוהדים לאצטדיון “הקופסא”, פרצו לכר הדשא, הכול כדי להלהיב את השחקנים לקראת המשחק.

מאמן מתיאוס, חגג (שבת) את יום הולדתו ה-48, רוצה מתנת ניצחון

לותר מתיאוס מאמן מכבי נתניה, חגג אתמול (שבת) את יום הולדתו ה-48, שחקני הקבוצה, קיבלו את המאמן לפני האימון בשירת “היום יומולדת” וזר פרחים. בסיום האימון המסכם, הרעיפו עליו אנשי המועדון והשחקנים ברכות ואיחולים לבביים.

באסיפת השחקנים, הרימו “כוסית לחיים”, לכבוד המאמן והוגשה לו עוגת יום הולדת. מתיאוס, הודה על המחווה וזרק לעבר השחקנים : “תודה על הכל, המתנה הכי טובה מבחינתי תהיה ניצחון על ירושלים”.

בבית”ר ירושלים, המאמן ראובן עטר, נראה מרוצה מיכולת חניכיו אך מתוח לקראת המשחק. באשר להרכב הקבוצה, הערכה היא, כי עטר, יבצע שינוי בודד כשישיב את עידן טל להרכב על חשבון שמואל קוזוקין. על הספסל ימתינו להזדמנות מיכאל זנדברג וחברו טוטו תמוז.

עטר לשחקניו; “בבית שלה, נתניה, תרצה להוכיח שהיא לא אמרה את המילה האחרונה בצמרת, לכן, מצפה לנו משחק קשה, אם נמשיך ביכולת שלנו ונהיה מרוכזים במשחק. נוכל לצאת עם 3 נקודות”.

◄ ביוואן פרנסמן: “בית”ר ירושלים בתקופה טובה מאוד, כל אחד יצטרך לתת 120 אחוז”

ביוואן פרנסמן, ממכבי נתניה, אמר לקראת המשחק; “הולך להיות משחק קשה מול קבוצה מצוינת אשר ברשותה אותו מספר נקודות כמו לנו. זה המשחק הכי חשוב שלנו, בו כל אחד יצטרך לתת “120 אחוז”, כדי לנצח ולהישאר קרוב לשתי הראשונות בטבלה.

עד עכשיו התוצאות היו לטובת בית”ר ירושלים במפגשים בינינו ונצטרך לעבוד היום קשה כדי לשנות את זה. בית”ר בתקופה טובה מאוד ואנחנו צריכים לצמצם את כמות ההזדמנויות שלהם ולהבקיע בעצמינו. אם הקהל שלנו יגיע וידחוף אותנו זה יעזור לנו מאוד”.

◄ מחירי כרטיסים ופתיחת שערים;

בימים שלישי עד שבת (כולל) נערכה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק בקופות האצטדיון. מחירי הכרטיסים, נעים סביב 45 שקלים ועד 90 שקלים.

המאמן עטר, נראה מרוצה מיכולת חניכיו אך מתוח לקראת המשחק

באתר הרשמי של ירושלים, דיווחו, כי כ- 2,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק. היום נותרו כ-500 כרטיסים בקופות. הקופות יהיו פתוחות למכירת כרטיסים עד לשעה 17:00 בלבד זאת עפ”י הוראה של המשטרה. רכישת כרטיסים ניתן לבצע דרך טלפון מספר 09-8342017 עד לשעה 17:00. הנהלת מכבי נתניה, מסרה, כי שערי האצטדיון, צפויים להיפתח כשעה וחצי לפני המשחק.

◄ הרכבים;

● הרכב בית”ר ירושלים, הצפוי; טברטקו קאלה, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז, אלירן דנין, דאריו פרננדס, עידן ורד (מיכאל זנדברג), עידן טל, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עמית בן שושן.

● הרכב מכבי נתניה, הצפוי; לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, טל מעבי (אוראל דגני), רביד גזל (אלמוג כהן), אלברטו בלאנקו, נקוסי סיאבונגה, איתי שכטר (אבי כנפו) ואלברטו זפאטה.

__________

• הכתבה הושלמה בסיוע האתר הרשמי של מכבי נתניה * צילומים: אליאב אוזן ואלן שיבר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן