קהילה ירוקה

חבר מועצת עיריית נתניה, רפי קדוש, נבחר ליו”ר איגוד ערים שרון צפוני

0
0

איגוד ערים שרון צפוני, התארגנות אזורית של הרשויות הכוללת כ- 400,000 נפש הנפרשים על שטח של כ-400,000 דונם. הרשויות החברות באיגוד הן: נתניה, רעננה, עמק חפר, לב השרון, חוף השרון, קדימה-צורן, תל מונד, פרדסיה, כפר יונה, אבן יהודה, זמר
חבר מועצת עיריית נתניה, רפי קדוש, נבחר ליו
חבר מועצת עיריית נתניה, רפי קדוש, נבחר ליו”ר איגוד ערים שרון צפוני

חבר מועצת עיריית נתניה, רפי קדוש, נבחר פה אחד ליו”ר איגוד ערים שרון צפוני לתברואה, זאת במסגרת ישיבת מועצת האיגוד הראשונה שלאחר הבחירות המוניציפאליות, והוא יחליף את היו”ר היוצא, עו”ד אבי ללום, חבר מועצת עיריית נתניה לשעבר,אשר מילא את התפקיד בחמש השנים האחרונות.

היו”ר הנבחר, רפי קדוש, כיהן עד לאחרונה כסגן ראש עיריית נתניה וכן כיו”ר איגוד ערים לכבאות והצלה. לסגן וממלאת מקום יו”ר האיגוד נבחרה נציגת עיריית רעננה באיגוד, שוש לוין.

בדבריו לחברי מועצת האיגוד, הודה רפי קדוש לעו”ד אבי ללום על פעילותו רבת ההישגים באיגוד ועל תרומתו הסגולית לנושא איכות החיים והסביבה באזור. קדוש, ציין, כי הוא מתכוון לפעול להמשך קידום הנושאים העומדים בראש סדר יומו של האיגוד.

עו”ד ללום, זכה לשבחים על פועלו מממלא מקום ראש עיריית נתניה, מר אלי דלאל, שעד לאחרונה, שימש כמנכ”ל עיריית נתניה והצטרף למועצת האיגוד, וממנהל האגף המוניציפאלי במועצה אזורית עמק חפר, מר יעקב כהן.

במהלך הישיבה, צוין, כי עו”ד ללום, הצליח למצב את האיגוד כגוף מוביל בנושאי איכות סביבה באזור ומעבר לנושאים הבסיסיים בהם מטפל האיגוד התניע את המהלך להקמת מתקן מיחזור ויזם הכנסתה של תוכנית חינוכית כדי להטמיע את הנושא הסביבתי בבתי ספר יסודיים ביישובים החברים באיגוד.

עו”ד ללום, אמר, כי שנותיו באיגוד היו מרתקות, מאתגרות ומלאות פעילות, ביטא שמחתו על כי מי שמחליפו בתפקיד הוא רפי קדוש, איש ציבור רב ניסיון, וציין, כי הוא משוכנע, כי קדוש, ימשיך לקדם ולפתח את האיגוד.

עוד הודה ללום למזכיר האיגוד, פרוספר אזוט, על פעילותו הברוכה ועל ששימש כיד ימינו לאורך כל הדרך.

איגוד ערים שרון צפוני, הוקם במטרה לשמור על רמה נאותה של איכות הסביבה ואיכות החיים באזורי הנחלים ומאגרי המים הקיימים בתחום האיגוד.

מדובר בהתארגנות אזורית של הרשויות הנמצאות בחלק הצפוני של אזור השרון והוא כולל כ- 400,000 נפש הנפרשים על שטח של כ- 400,000 דונם. הרשויות החברות באיגוד, הן; נתניה, רעננה, עמק חפר, לב השרון, חוף השרון, קדימה-צורן, תל מונד, פרדסיה, כפר יונה, אבן יהודה, זמר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן