מוזיקה

הד ארצי: בפעם השלישית ברציפות – בוטלו נגדנו עיקולים

0
0

עו”ד בעז עוזרי: מאז מכירתה של “הד ארצי” לחברת “אן אם סי”, המותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, נעשו מספר ניסיונות לנצל את המכירה להפקת רווחים לא הוגנים ולהפעלת לחץ על “הד ארצי” באמצעות הגשת בקשות לעיקולים במעמד צד אחד ע”י גורמים שונים
הד ארצי: בפעם השלישית ברציפות – בוטלו נגדנו עיקולים
הד ארצי: בפעם השלישית ברציפות – בוטלו נגדנו עיקולים

ביהמ”ש השלום בעיר תל אביב (כב’ השופט יוחנן גבאי), ביטל אתמול (רביעי 9.3.09), את החלטתו הקודמת (שניתנה במעמד צד אחד ביום 4.2.09), אשר הטילה עיקולים על “הד ארצי”, חברת מוזיקה, העוסקת בהפקת מוזיקה, בייבוא אלבומים מחו”ל ובהפצת מוזיקה ישראלית ולועזית.

החלטה זו, מהווה החלטה שלישית שניתנה בחודשים האחרונים, כל שלשת ההחלטות ניתנו כל אחת מהם על ידי שופט שונה, כאשר בשלושת ההחלטות, נדחה עמדת הצד שכנגד להטלת עיקולים כנגד הד ארצי, תוך שביהמ”ש קובעים, כי אין כל ראיה כלשהי המצדיקה הטלת עיקולים כנגד הד ארצי, אשר מנהלת עסקיה בדרך של ’ניהול עסקים סביר ומקובל’.

בכל שלושת המקרים, העלו הצדדים שמנהלים הליכים מול” הד ארצי” טענות שונות, כאילו החברה מצויה במצב כלכלי קשה, מבריחה נכסים, וכו’. ההחלטות הקודמות, ניתנו על ידי כבוד השופט אבי זמיר בחודש דצמבר 2008, ועל ידי כבוד השופט שמואל ברוך בחודש ינואר 2009 (בעניין התביעות של “החברים של נטשה”), כאמור בכל שלושת ההחלטות קובעים השופטים, כי למרות הטענות השונות שהופנו כלפי הד ארצי, ביהמ”ש אינם מוצאים עילה להטלת עיקולים כנגד הד ארצי.

“הד ארצי” יוצגה בהליך באמצעות עוה”ד בעז עוזרי ממשרד עו”ד תדהר צור, ואת חברת “קידו” לפיתוח משחקים, יצגו עוה”ד גד מינא ואיתמר כהן.

לדברי עו”ד בעז עוזרי; “מאז דצמבר 2008, מכירתה של “הד ארצי” לחברת אם.אן. סי – NMC United, המותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, נעשו מספר ניסיונות לנצל את המכירה להפקת רווחים לא הוגנים ולהפעלת לחץ על “הד ארצי” באמצעות הגשת בקשות לעיקולים במעמד צד אחד ע”י גורמים שונים היום בפעם השלישית, העביר בית המשפט, מסר חד ותקיף, כי מצבה הכלכלי של הד ארצי איתן וכי כל ניסיון להשתמש בהליך המכירה לצורך הטלת עיקולים על החברה לא יצלח”.

לאתר הרשמי של הד ארצי .

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן