חוף הכרמל

אמבולנס חוף הכרמל חילץ מטיילת שהחליקה ממצוק בנחל ספונים שבכרמל המערבי

0
0

כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; “חשיבות קיצור זמן ההגעה מהווה לעיתים את ההבדל שבין הצלת חיים לבין אובדנם. לצורך הפעלה שוטפת של האמבולנס אנו נדרשים למספר מתנדבים רב ככל הניתן”.
אמבולנס חוף הכרמל חילץ מטיילת שהחליקה ממצוק בנחל ספונים שבכרמל המערבי
אמבולנס חוף הכרמל חילץ מטיילת שהחליקה ממצוק בנחל ספונים שבכרמל המערבי

מטיילת שהגיע השבוע לטייל באזור הכרמל המערבי בנחל ספונים החליקה ממצוק, המטיילת חולצה בשלום על ידי אמבולנס חוף הכרמל ויחידת החילוץ המיוחדת של שירותי הכיבוי של חדרה.

המטיילת בת 55 הגיעה לטיול באזור במסגרת טיול מאורגן מאזור הדרום, החליקה ממצוק שבמסלול הנחל. תוך 20 דקות הגיע אמבולנס מתחנת מד”א חוף הכרמל לחלצה למרות תנאי השטח והמיקום המורכב. המטיילת נפגעה ברגלה ומוגדרת במצב קל.

נחל ספונים, הינו נחל אכזב בכרמל המערבי, אחד מהנחלים המנקזים את רכס הכרמל על כן, החילוץ דרש מענה מיידי בתנאי שטח קשים.

צוות אמבולנס מד”א חוף הכרמל, פועל בעיקרו על בסיס מתנדבים מהמועצה האזורית חוף הכרמל והחל לפעול לפני כשלושה חודשים. עד היום טיפל הצוות בעשרות קריאות מהאזור וכלל טיפול חירום בחולים מבוגרים, תאונות דרכים ופגיעות אחרות. האמבולנס המשרת את הצוות נתרם למועצה האזורית חוף הכרמל על ידי קהילת ניו-המפשיר, ארה”ב.

יובל שריר מתנדב מד”א, מקיבוץ עין כרמל; “בסביבות השעה שלוש בצהריים קיבלתי קריאה לעזרה, מיד התייצבתי בשטח בנחל ספונים, הגענו עם האמבולנס עד לכניסה לנחל ומשם התחלנו לעלות בנחל לכיוון המטיילת הפגועה במרחק של 20 דקות בהליכה מהירה. חילצנו את המטיילת בעזרת חילוץ ו-כיבוי אש חדרה. אני שמח שזה נגמר בפציעה קלה ומקווה שתבריא במהרה”.

כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; “חשיבות קיצור זמן ההגעה מהווה לעיתים את ההבדל שבין הצלת חיים לבין אובדנם. לצורך הפעלה שוטפת של האמבולנס אנו נדרשים למספר מתנדבים רב ככל הניתן. אני קורא לכל תושבי המועצה אשר מעוניינים ורוצים לקחת חלק בעשייה התנדבותית לפנות אלינו ולתרום למען הקהילה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן