מוזיקה

פול מקרטני ורינגו סטאר במופע חד-פעמי שכל הכנסותיו לתלמידי תיכון בישראל ובעולם

0
0

סר פול מקרטני; “מתרגל מדיטציה טרנסנדנטלית מזה 40 שנה. ברגעים של טירוף היא תורמת לי רגעים של שלווה. אני מאמין שהמדיטציה הטרנסנדנטלית תעניק לתלמידים בישראל ובעולם תחושה של גן עדן בעולם שהוא מאד לא שקט”
פול מקרטני ורינגו סטאר במופע חד-פעמי שכל הכנסותיו לתלמידי תיכון בישראל ובעולם
פול מקרטני ורינגו סטאר במופע חד-פעמי שכל הכנסותיו לתלמידי תיכון בישראל ובעולם

כוכבי החיפושיות סר פול מקרתני James Paul McCartney)) וחברו ללהקה האגדית רינגו סטאר (Ringo Starr), יופיעו יחד במופע צדקה שיתקיים ב-4 באפריל באולם “הרדיו סיטי ” בניו-יורק. כל הכנסות המופע הנושא את השם “הכל מתחיל מבפנים”, הן קודש למיליון תלמידים בישראל ובעולם.

המופע מאורגן ע”י קרן דייויד לינץ’ , שהוקמה ע”י במאי הקולנוע הנודע המסייעת לתלמידי תיכון בלימוד טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית כפתרון לאלימות ולמצוינות בלימודים.

במאי הקולנוע דייויד לינץ’, אשר ביקר בישראל בשנה שעברה ונפגש עם הנשיא שמעון פרס, הכריז, כי; “הדרך היחידה ליצירת שלום היא הורדת המתחים והלחצים ופיתוח האינטליגנציה והיצירתיות בקרב התלמידים”. הבמאי הכריז כי הקרן שעל שמו תסייע לבתי ספר יהודים וערביים בישראל ובשטחים ביצירת אקלים התומך לשלום. הנשיא פרס ברך על יוזמתו והציע את סיועו בקידום המיזם ע”י הקמת קבוצה משותפת של תלמידים יהודים וערבים אשר תתרגל במשותף את המדיטציה הטרנסנדנטלית.

סר פול מקרטני, אמר, כי הוא מתרגל מדיטציה טרנסנדנטלית מזה 40 שנה; “ברגעים של טירוף היא תורמת לי רגעים של שלווה. אני מאמין שהמדיטציה הטרנסנדנטלית תעניק לתלמידים בישראל ובעולם תחושה של גן עדן בעולם שהוא מאד לא שקט” אמר מקרטני.

הכוכב הוסיף: “זה גורם לי עונג רב להיות חלק ממופע צדקה זה. אני חש שמטרת המופע הזה היא פשוט נפלאה”.

שתי החיפושיות האגדתיות הללו הופיעו יחד בפעם האחרונה במופע לזכרו של ג’ורג’ האריסון באולם אלברט הול ב -2002, אליהם הצטרף אז אריק קלפטון בשיר “הגיטרה שלי בוכה ברכות”. פול מקרטני יחד עם האריסון, ניגנו באופן פרטי ב-1994 לקראת הקלטה של סדרת אנתולוגיות.

במופע הצדקה שיתקיים בחודש הבא, בעיר ניו-יורק, יצטרפו לשתי החיפושיות גם הזמרים; שריל קראו, דונובן, אדי וודר, בן הארפר, מובי, מייק לאב ומוסיקאים אחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן