עידית הראל שמש

מפקד חיל הים לא בילה במועדון חשפנות אלא בעצם ב’בית בושת’

מועדון הבורסה, למשל, מזמין את צה"ל, לערוך במועדון מסיבות גיוס, שחרור וכדומה. תלמידי סוף שמינית חוגגים שם סוף הלימודים ומסיבות רווקים ◄ בתי בושת אלו, עובדים ברישיון עסק של העיריות עיריית ת"א, עיריית ר"ג, עיריית חיפה וברישיון עסק משטרתי
0
0
מכון תודעה: מפקד חיל הים, לא בילה במועדון חשפנות אלא בבית בושת
אלי מרום מפקד חיל הים

פרשת מפקד חיל הים, ממשיכה להסעיר את המדינה וגם את ארגוני החברה וזכויות אדם בישראל. “מכון תודעה” לחקר תופעת הזנות וסחר הנשים בעולם, מסר היום (חמישי), כי הוא מבקש להבהיר: “בעיסוק התקשורתי בפרשת אלי מרום מפקד חיל הים, אנו מבקשים לחדד, כי לא מדובר במועדון חשפנות אלא בבית בושת”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מכון תודעה” טוען, בדף עמדה שהופץ היום, כי מועדוני החשפנות בארץ, הם שם כיסוי למקומות שהם בתי בושת לכל דבר. הריקוד בעירום הוא רק לשם בחירת האישה שתבצע “לאפ דנסינג” בו היא יושבת על רגליו של הלקוח פנים אל פנים ומתחככת באיבר מינו, כאשר הוא רשאי לגעת בה בכל גופה, היכן שהוא רוצה, פרט להחדרת אצבעות.

על הריקוד הזה הן מקבלות 20 ש”ח וכדי לצאת ממשמרת עם ה”כסף הגדול” הנשים (לרוב צעירות מאוד) מבצעות את הריקוד הזה על עשרות גברים.

“ה”לאפ דנסינג” הוא רק ה”חימום” ובתאים שנמצאים במועדון מתבצע מין אוראלי ובמקומות רבים גם אקטים מיניים מלאים. במועדונים מסוימים הנשים מבצעות מופעים, בתוך אקווריום, מופעי לסביות, אורגיות ולרוב עם החתן ה”חוגג” את מסיבת הרווקים“.

עידית הראל שמש, דוברת וסגנית יו”ר מכון תודעה – למען נפגעי ונפגעות תעשיית המין והארגון החברתי לזכויות אדם, מסרה לפורטל Kan-Naim.co.il, כי; “פרופיל הנשים, ודרך כניסתן למועדוני החשפנות, היא אותה הדרך בהן נשים נשאבות למעשי זנות.

כדי לבצע את הריקוד, הן נדרשות להתנתק ולהפעיל את מנגנון הדיסוציאציה הגובה מהן מחיר נפשי קשה ביותר. מועדוני החשפנות הם פעמים רבות השער ממנו נכנסות הנשים לעולם הזנות.

זאת ועוד; במועדונים מתקיים סוג של סחר – הגיעו אלינו עדויות על פיקדון של 7000 ש”ח שהן צריכות להשאיר תמורת עבודה של חצי שנה במקום, ואם הצעירה בוחרת לעזוב, היא לא מקבלת את הכסף.

אם לאחר חצי שנה היא עוברת למקום אחר, גם כן לא תקבל את הכסף. הן נקנסות עבור כל דבר קטן: לא חייכה מספיק, איחור למשמרת וכדומה. חלקן ידוע לנו שישנות במועדון”.

מכון תודעה, מגלה, כי;””מועדון הבורסה”, למשל, מזמין את יחידות צה”ל, לערוך במועדון מסיבות גיוס, שחרור, סוף מסלול וכדומה. ידוע גם שתלמידים בסוף שמינית חוגגים שם את סוף הלימודים וכמובן מסיבות רווקים”.

בתי בושת אלו, עובדים ברישיון עסק מלא של העיריות (עיריית תל אביב, עיריית רמת גן, עיריית חיפה) וברישיון עסק משטרתי” – קובע מכון תודעה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן