עסקים נעים

קבוצת מעריב יוצאת במכרז לאספקת שירותי טלפוניה סלולארית וקווית

0
0

שווי העסקה מוערך ב-3 מליון שקל והוא כולל את עובדי העיתון ובני משפחותיהם ◄ נדב כספי, משנה למנכ”ל מעריב: מכרז הטלפוניה החדש הוא חלק ממהלך, שנועד לצמצם את הוצאות החברה ולשפר את השירות המוצע לעובדיה.
קבוצת מעריב יוצאת במכרז לאספקת שירותי טלפוניה סלולארית וקווית
קבוצת מעריב יוצאת במכרז לאספקת שירותי טלפוניה סלולארית וקווית

קבוצת מעריב פנתה הבוקר (א’) לחברות הסלולר הגדולות בישראל בהצעה להשתתף במכרז לאספקת שירותי טלפוניה לקבוצת מעריב כולה. השירותים המבוקשים במכרז הם שירותי סלולר לעובדי החברה ולבני משפחותיהם ושירותי מפ”א (טלפוניה קווית) למשרדי הקבוצה. קבוצת מעריב כוללת כ-1200 עובדים ובהם עובדי ההנהלה, הדפוס, המערכת, רשתות המקומונים ועוד. היקף העסקה מוערך ב-3 מליון שקל.

כיום משמשת רשת סלקום כספקית המרכזית של קבוצת מעריב, ורשת פלאפון ו-אורנג’ הינם ספקי המשנה.

נדב כספי, משנה למנכ”ל מעריב, מסר כי בימים אלה עוברת קבוצת מעריב תהליך של התחדשות והתייעלות, וכי מכרז הטלפוניה החדש הוא חלק ממהלך זה, שנועד לצמצם את הוצאות החברה ולשפר את השירות המוצע לעובדיה.

כספי, הוסיף, כי לא מן הנמנע שמעריב יפצל את שירות הטלפוניה בין כמה ספקים.

כזכור, בשבוע שעבר התבשרה קבוצת מעריב, כי הכשרת הישוב ובנק הפועלים יזרימו אליה 87 מיליון שקל – 37 מיליון שקל מ”הכשרת הישוב” ו-50 מליון שקל מ”בנק הפועלים”. המימון יאפשר את המשך הפעילות השוטפת של העיתון בשנים הקרובות ויאפשר השקה ושיווק של מוצרים חדשים.

הזרמת הכספים תהווה את המאיץ העיקרי ל”תוכנית הבראה” מקיפה המיושמת במעריב על ידי מנכ”ל העיתון רוני קליינפלד, נדב כספי והעורכים הראשיים, דורון גלעזר ורות יובל. במסגרת התוכנית, מבוצע קיצוץ של 6 מיליון שקל בהוצאות השוטפות של העיתון, שיושג על ידי חיסכון בחומרי גלם (נייר, צבע וחומרי דפוס); חיסכון בהוצאות תפעוליות שונות; והפחתת הוצאות השכר, באמצעות קיצוץ פרוגרסיבי בשכר העובדים בשיעורים הנעים בין 5% לבין 20%, הפחתת ימי חופשה וכן צמצום במספר העובדים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן