נתניה עיר ספורט

מכבי נתניה תרמה לילדי המועדוניות בעיר 5 שקלים ממחיר כל כרטיס במשחק מול מכבי חיפה

0
0

מחזיק תיק ספורט יואל רזבוזוב קיבל בשם עיריית נתניה את התרומה ואמר; אני מבקש להודות באופן אישי ובשם העיר והעירייה למר דניאל יאמר ולהנהלת מכבי נתניה על נכונותם לתרום תרומה חשובה זו… הקשר הנפלא בין העירייה למועדון יתעצם בקדנציה הנוכחית של ראש העירייה
מכבי נתניה תרמה לילדי המועדוניות בעיר 5 שקלים ממחיר כל כרטיס במשחק מול מכבי חיפה
מכבי נתניה תרמה לילדי המועדוניות בעיר 5 שקלים ממחיר כל כרטיס במשחק מול מכבי חיפה

מר דניאל יאמר, הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי נתניה, העביר לידי חבר המועצה והג’ודקא האולימפי יואל רזבוזוב את התרומה שאסף המועדון לילדים בסיכון גבוה. במסגרת משחק העונה מול מכבי חיפה בחרה מכבי נתניה לייעד 5 שקלים ממחיר כל כרטיס שנמכר למען ילדי המועדוניות בעיר הנמצאים בסיכון גבוה.

התרומה שנאספה תשמש לקניית מזון עבור למעלה מ- 200 ילדי המועדוניות שבעיר.

לאחרונה בגלל המצב הכלכלי הקשה ו-“אפקט מיידוף”, זרם התרומות נעצר וקשה מאוד לגייס כספים עבור אותם ילדים שעבורם הפעילות במועדונית מצילה את חייהם.

יואל רזבוזוב מחזיק תיק הספורט במועצת העיר נתניה אמר, כי: ” אני גאה להיות חלק ממשפחה ספורטיבית בעיר נתניה שבוחרת להעניק למען הקהילה.

אני מבקש להודות באופן אישי ובשם העיר והעירייה למר דניאל יאמר ולהנהלת מכבי נתניה על נכונותם לתרום תרומה חשובה זו, ואני סמוך ובטוח, כי הקשר הנפלא בין העירייה למועדון, יתעצם בקדנציה הנוכחית של הגב’ מרים פיירברג-אכר, ראש העירייה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן