אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: יו”ר החברה לפיתוח קיסריה, מבטיח לסייע לסטודנטים במלגות להשגת תואר ראשון

0
0

עו”ד דוד אפרתי, יו”ר החברה לפיתוח קיסריה: “נפעל לשיתוף פעולה בהרמוניה עם העיר” ◄ ראש העיר ויו”ר החברה לפיתוח קיסריה, קבעו לפעול במשותף לפתיחת דף חדש במערכת היחסים בין שני הישובים הגרים בשכנות
אור עקיבא: יו
אור עקיבא: יו”ר החברה לפיתוח קיסריה, מבטיח לסייע לסטודנטים במלגות להשגת תואר ראשון

עו”ד דוד אפרתי, שמונה לשמש כיו”ר החברה לפיתוח קיסריה נענה להזמנתו של ראש עיריית אור עקיבא ובא בסוף השבוע לביקור בעיר. ראש העיר, שמחה יוסיפוב, הציג לאורח סקירה מלאה על העיר, התפתחותה והחזון להכפיל את אוכלוסיית העיר בעשור הקרוב.

בביקורו בספינת הדגל בית הספר תיכון “עתידים- אור עקיבא” התרשם עו”ד אפרתי מהרמה הגבוהה של התלמידים ומההישגים הגבוהים של התלמידים בבחינות הבגרות.

דגש מיוחד היה בביקור במגמת התקשורת והקולנוע. במהלך הביקור התראיינו ראש העיר ויו”ר דירקטוריון “החברה לפיתוח קיסריה” באולפן הרדיו של בית הספר במקצועיות רבה מצד התלמידים.

בשיחתו עם ראש העיר, הבטיח, אפרתי, כי יפעל לחזק את הקשר עם אור עקיבא ויפעל לסייע מ”קרן קיסריה*” לסיוע לסטודנטים בני אור עקיבא במתן מלגות ל- 3 שנים להשגת תואר ראשון.

“אני מאמין שעו”ד אפרתי, יו”ר החברה לפיתוח קיסריה, יהיה שגריר טוב שלנו. נכון יהיה, כי תלמידי קיסריה, ילמדו במערכת החינוך המובילה שלנו כחלק מקירוב הלבבות ומהעובדה, כי אצלנו יש חינוך מהמובילים בארץ” – אמר ראש העיר יוסיפוב, בתום הביקור שהוגדר בעיריית אור עקיבא כמוצלח ופורה.

ראש העיר ויו”ר החברה לפיתוח קיסריה, קבעו לפעול במשותף לפתיחת דף חדש במערכת היחסים בין שני הישובים הגרים בשכנות.

החברה לפיתוח קיסריה, קמה כדי להגשים את שאיפתו של הברון דה רוטשילד להעביר את כל הרווחים מפיתוחו של היישוב ל”קרן קיסריה” על מנת שזו תתרום לקידום התרבות וההשכלה הגבוהה בישראל.

*קרן קיסריה, הנקראת מאז תחילת שנות ה-90 בשם “קרן קיסריה – אדמונד בנימין דה רוטשילד”, נוסדה ב- 1962 על-ידי הברון אדמונד דה רוטשילד.

הקרן, הינה חברה פרטית, הדבקה בעקרונותיו של האדם, שאת שמו היא נושאת ודוגלת בפילוסופיה המנחה של מייסדה.

עקרונותיה, הם: פיתוח קיסריה כקהילה ייחודית בישראל והעברת תרומת לגופים ומוסדות המקדמים את החינוך וההשכלה הגבוהה בארץ ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן