כאן שחייה צורנית | שחייה אמנותית

אתר הספורט ONE יעביר בשידור חי את אליפות ישראל בשחייה

0
0

אתר הספורט ONE, החליט לחתור קדימה והרים את הכפפה וישדר את האליפות במלואה ללא תשלום, לאחר שערוץ הספורט החליט שלא לשדרה ◄ זהו אירוע הספורט השני בתוך פחות משבוע המועבר בשידור ישיר ע”י ONE
אתר הספורט ONE יעביר בשידור חי את אליפות ישראל בשחייה
אתר הספורט ONE יעביר בשידור חי את אליפות ישראל בשחייה

אתר הספורט ONE, ממשיך להרחיב את היצע התכנים שלו המועברים בשידור חי ומצרף לכך את השידור החי של אליפות ישראל בשחייה – חורף 2009. אתר הספורט ONE, יעביר את האליפות במלואה (21-18 בפברואר) באתר בחינם לכל הגולשים. השידורים יכללו שידור חי, הן של משחי המוקדמות בכל בוקר והן של משחי הגמר בערב.

החלטת אתר הספורט ONE, להעביר את האליפות במלואה ובחינם, לטובת חובבי השחייה בפרט, והספורט, בכלל, באה על רקע סירובו של “ערוץ הספורט” לשדר את אליפות במגוון ערוציו.

שידור אליפות ישראל בשחיה, הינה אירוע הספורט השני המועבר בשידור ישיר ב-ONE תוך שבוע בלבד, כשהקודם היה שידרם של משחקי חצי גמר הגביע בכדורעף, ביום רביעי, שעבר.

אהרון איסרס יו”ר איגוד שחיה, אמר בתגובה להחלטת ONE לשדר את האליפות; “אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה החדש. זוהי פריצת דרך שבה חובבי השחייה יוכלו לראות את כל המשחים בזמן אמת בשידור חי. אנחנו מקווים שזו רק סנונית ראשונה שמבשרת את שיתוף הפעולה בין אתר ONE לאיגוד השחייה בעתיד.

אודי מילנר, מנכ”ל אתר הספורט ONE: “כאתר הספורט המוביל בישראל וכמי שטובת הספורט עומדת לנגד עיניו, החלטנו אנו ב- ONE להרים את הכפפה, לרתום את המערך הטכנולוגי המתקדם של האתר ולהביא בשידור חי וללא תשלום, את בשורת האליפות לכל בית בישראל.

אנו מאמינים, כי בעולם הספורט האינטרנטי והטלוויזיוני יש מקום למגוון רחב של ענפי ספורט, אשר צריכים להיות מועברים בצורה פתוחה לטובת כלל הציבור ואני מבטיח כי אתר הספורט ONE ימשיך במאמציו להעניק לחובבי הספורט, חוויה מקיפה, כוללת, מגוונת ובחינם”.

בתוך כך, מביע “אתר הספורט ONE” תמיכה מלאה בהחלטתו של ניצן חן יו”ר מועצת הכבלים והלוויין, לאפשר יותר שידורי ספורט בחינם לכלל הציבור וכן בתגובתו להחלטת “ערוץ הספורט” שלא לשדר את אליפות השחייה, כפי שניסח: “חבל שענף השחייה נופל למלכודת שטומנים לו גופים אינטרסנטים שכל תכליתם להוציא כספים מיותרים מציבור צרכני הספורט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן