חתן | כלה

קטלוג מתחתנים 2009 יצא לאור, יתמקד השנה בחוויית החושים באירוע

0
0

במקביל לקטלוג הארצי יושקו השנה לראשונה שני קטלוגים אזוריים: צפון ודרום, ובנוסף, ’מחברת החתונה שלי’ – יומן אישי שישמש את הזוג בכל שלב בתכנון החתונה ויהפוך למזכרת ייחודית מהחתונה.
קטלוג מתחתנים 2009 יצא לאור, יתמקד השנה בחוויית החושים באירוע
קטלוג מתחתנים 2009 יצא לאור, יתמקד השנה בחוויית החושים באירוע

קטלוג מתחתנים 2009 (מקבוצת דפי זהב), הקטלוג המוביל בתחום החתונות והאירועים, יוצא לאור בימים אלו זו השנה ה – 14. הקטלוג, המאגד בתוכו את מיטב נותני השירותים בתחום החתונות והאירועים, לצד תוכן רב בתחום הלייף סטייל והעיצוב, יתמקד השנה בחוויית החושים באירוע וביכולת למקסם אותם כדי ליצור אופי מיוחד לאירוע. במקביל לקטלוג הארצי, יושקו השנה לראשונה שני קטלוגים אזוריים, צפון ודרום, אשר ירכזו את נותני השירותים באזור הרלבנטי ויפנו לזוגות המקומיים.

כחלק מתפיסת העולם של “מתחתנים” בליווי הזוג למן הרגע הראשון של החלטה על חתונה עד ירח הדבש, הפיקו השנה במתחתנים את ’מחברת החתונה שלי’ – יומן אישי שישמש את הזוג בכל שלב בתכנון החתונה ויהווה מזכרת אותנטית מהאירוע.

על שער הקטלוג מככבת השנה הסופר מודל הבינלאומית מור קציר, אשר נבחרה לשמש כפנים של הקטלוג ותופיע על שער הקטלוג הארצי, וכן על שערי המגזינים האזוריים. בחירתה של קציר נעשתה בזכות התאמתה למסרים המוצגים השנה, בזכות המראה העדין, החד והחושני שהיא מביאה.

קרן שקד סקל, עורכת “מתחתנים”; “בחרנו להתמקד בחוויית החושים ההופכת את האירוע לייחודי ונוגע לכל אחד ואחת. התוכן הרחב והמגוון המופיע בקטלוג לצד כל נותני השירותים, הופך את הקטלוג למצרך הכרחי לכל מי שמתכנן אירוע כלשהו וחתונה בפרט”.

ניתן להשיג את הקטלוג: ברשת חנויות סטימצקי, צומת ספרים ובחנויות המובחרות. מחיר; 69 שקלים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן