חוף השרון

אהרון בז’רנו ראש המועצה האזורית חוף השרון, יובא היום למנוחות

0
0

יו”ר מרכז המועצות האזוריות, פרסם הודעת אבל מיוחדת ◄ דוברת המועצה: בז’רנו, נאבק עליו היה לספק פרנסה ורווחה לכל אחד מהתושבים במועצה ◄ פעילות ט”ו בשבט שאמורה הייתה להתקיים ביום שישי הקרוב בכפר נטר נדחית ליום שישי הבא 20.2
אהרון בז’רנו ראש המועצה האזורית חוף השרון, יובא היום למנוחות
אהרון בז’רנו ראש המועצה האזורית חוף השרון, יובא היום למנוחות

היום, יום חמישי, י”ח בשבט תשס”ט, 12.02.2009 בשעה 14:00 בבית העלמין בישוב אבן יהודה, יובא למנוחות אהרון בז’רנו ראש המועצה האזורית חוף השרון, אשר נפטר שלשום (שלישי, יום הבחירות) בביתו מדום לב. בז’רנו, בן 66, היה תושב כפר נטר, והוא הותיר אחריו אישה מלכה, ושלושה ילדים: אודי, יובל ואורית.

בז’רנו, שנחשב איש מפלגת “העבודה”, עוד נראה שלשום בבוקר מסייר בקלפיות ישובי המועצה האזורית חוף השרון, השוכנת במרכז השרון, שבמישור החוף, ומנסה לשכנע בוחרים לתמוך במפלגתו לכנסת. כששב לביתו מאוחר יותר, התאמן על מכשיר הליכון בביתו ושם קרס לאחר שלקה בדום לב על המכשיר. צוות מד”א-שרון, אשר הוזעק לביתו, ניסה לבצע בו החייאה, אולם נאלץ לקבוע את מותו.

עם היוודע הבשורה המרה, אבל כבד ירד על כל ישובי המועצה האזורית חוף השרון, בוטלו ונדחו אירועים ביניהם טקסי ופעילות לחג ט”ו בשבט ברחבי ישובי המועצה ובמקום מגוריו כפר נטר, שאמורים היו להתקיים ביום שישי (מחר) ליום שישי הבא 20.2.

המומים וכואבים פרסמו נבחרי ועובדי המועצה האזורית חוף השרון, הודעת אבל ובה נאמר; “אבלים ומשתתפים בצער המשפחה וציבור התושבים על מותו הפתאומי של ראש המועצה, אהרון בז’רנו ז”ל, איש רב פעלים וחזון”.

דוברת המועצה, מיכל קרני, שעבדה עם בז’רנו בארבע השנים האחרונות, סיפרה לזוהר סוסנקו כתב NRG, כי הנושא החשוב ביותר שעמד לנגד עיניו הייתה שמירה על שטחים ירוקים במועצה האזורית; “הוא האמין שאם הוא לא יעשה את זה, מדינת ישראל תהפוך לאזור אורבאני מהעיר גדרה עד לעיר חדרה, ובדורות הבאים נישא בתוצאות הרות אסון”.

קרני, ציינה, כי; “בז’רנו, נאבק עליו היה לספק פרנסה ורווחה לכל אחד מהתושבים במועצה. כשההתיישבות החקלאית נפגעה מהורדת מכסות המים, הוא בכלל דאג למחזור ולהשבת מים והתכוון להמשיך לפתח תחום זה”.

דוברת המועצה, הוסיפה: “הוא לא חיכה שהמדינה תתפיל מים, אלה עשה זאת בעצמו ובלט בפעילותו בנושא. הוא ניסה גם לשמר את החקלאות, ושימש דוגמה כשהמשיך להחזיק פרדסים שלו, שלא היו רווחיים.

גם יו”ר מרכז המועצות האזוריות, שמוליק ריפמן, פרסם הודעת אבל מיוחדת; “אנו משתתפים בצער המשפחה על מותו בטרם עת. בז’רנו, היה ראש מועצה מסור שדאג לתושביו ופעל רבות למענם ולמען השמירה על המגזר הכפרי. יהי זכרו ברוך”.

בדצמבר 2007, נבחר אהרון בז’רנו בפעם השלישית לראשות המועצה, בסיבוב השני, זאת לאחר שמבין כל המועמדים אף מועמד לא השיג את תמיכת 40 האחוזים מן הבוחרים בסיבוב הראשון. בתום הסיבוב השני, ניצח כאמור, בז’רנו, בהפרש של 36 קולות בלבד (1,836 מצביעים) על מתחרהו הכלכלן אלי ברכה, חבר מושב בית – יהושע (עם 1,800 מצביעים).

מועד ההלוויה, נדחה, כאמור, להיום (חמישי, בשעה 14:00 בבית העלמין באבן יהודה), מאחר ואחד מבניו היה באותה שעה בחו”ל.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן