ערן חדרה/ג.אולגה

וואסים אגבריה בלמה של עירוני ערן חדרה /ג.אולגה שוחרר לקבוצת בני סכנין

0
0

אגבריה היה קפטן עירוני חדרה ושיחק בשנתיים האחרונות במועדון ◄ המועדון: יש לו הנתונים ואת התכונות להפוך ולהיות שחקן גדול בקנה מידה ארצי ומאחלים לבלם וואסים הצלחה ענקית וגדולה
וואסים אגבריה בלמה של עירוני ערן חדרה /ג.אולגה שוחרר לקבוצת בני סכנין
וואסים אגבריה בלמה של עירוני ערן חדרה /ג.אולגה שוחרר לקבוצת בני סכנין

וואסים אגבריה בן ה-24, בלמה של עירוני ערן חדרה /ג.אולגה שחתם אתמול (שלישי) על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצת בני סכנין, נטל חלק באימון המסכם לקראת משחק חצי הגמר מול מ.ס.אשדוד במסגרת גביע הטוטו אך לא פתח עדיין בהרכב של בני סכנין, שהובסה הערב (רביעי) 0:4, נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון ר”ג.

אגבריה, בלמה המצוין של עירוני ערן חדרה /ג.אולגה, מליגה א’, ששיחק בשנתיים האחרונות שוחרר כבר בשבוע שעבר משורות הקבוצה לטובתה של בני סכנין המשחקת בליגת העל, וזאת לאחר שהיה מבוקש אצל המאמן, אייל לחמן, שעקב אחריו בשנה האחרונה.

הכדורגלן וואסים, עשה כמעט שנתיים נהדרות בשורות המועדון החדרתי בהצלחה רבה וזאת כשהגיע עוד בתחילת העונה שעברה, זכה להעפיל עם הקבוצה מליגה ב’ לליגה א’ כשהוא מגלה יכולת מצוינת לאורך כל התקופה הזו ומשמש כעמוד הטווח בהגנת הקבוצה, לאחרונה ומאז פציעתו של איציק בן תורה קפטן עירוני חדרה, נבחר וואסים לשמש בתפקיד קפטן וזאת כאות ההערכה רבה לה זכה במועדון.

חן קורקוס דובר המועדון, מסר, כי; “במועדון מאחלים לבלם וואסים הצלחה ענקית וגדולה בבני סכנין אשר בליגת העל, ואנו בטוחים, כי וואסים, ייעשה זאת בגדול, כי יש לו הנתונים ואת התכונות להפוך ולהיות שחקן גדול בקנה מידה ארצי, אנו שמחים מאוד ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה, מצד אחד אנו מצטערים על עזיבתו אך מצד שני גאים בו ובכל שחקן מהמועדון שיוכל להתקדם לרמות הגבוהות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן