פסיכולוגיה

מתמחים בפסיכולוגיה קלינית מבקשים להגיע להתמחות במרכז לבריאות הנפש “שער מנשה”

0
0

ההערכה היא, כי רמת ההתמחות הגבוהה, יצרה ביקוש גבוה – רשימת ההמתנה היא כ-3 שנים ◄ 100% הצלחה בבחינות המומחיות “לבוגרי” שער מנשה.
מתמחים בפסיכולוגיה קלינית מבקשים להגיע להתמחות במרכז לבריאות הנפש
מתמחים בפסיכולוגיה קלינית מבקשים להגיע להתמחות במרכז לבריאות הנפש “שער מנשה”

כמדי שנה נערכות בחינות המומחיות לפסיכולוגים קליניים מטעם משרד הבריאות וגם במרכז לבריאות הנפש “שער מנשה” נערכים בהתאם ובוחנים מהמרכז משתתפים בבחינות אלו.

השירות הפסיכולוגי ב”שער מנשה” פועל מזה כשלושים שנה והוא מורכז מצוות קבוע של פסיכולוגים קליניים בכירים, מומחים ומדריכים ומצוות מתחלף של מתמחים בפסיכולוגיה קלינית המגיעים להתמחות בפסיכיאטריה לקראת סיום התמחותם.

ההערכה, היא, כי רמת ההתמחות הגבוהה במרכז לבריאות הנפש “שער מנשה” וההצלחה בבחינות המומחיות שיש לבוגריה, יוצרת ביקוש גבוה של מתמחים המגיעים ממרחק רב ורשימת ההמתנה לקבלה היא כ-3 שנים.

הגב’ נעמי שוורץ פסיכולוגית קלינית אחראית, ב”שער מנשה”, מגיבה בשביעות רצון לא מוסתרת על הנתונים ואומרת, כי; “הפסיכולוגים במרכז לבריאות הנפש “שער מנשה”, מעניקים שירות מקצועי ומיומן של טיפולים אישיים וקבוצתיים, אבחונים גם עבור בתי המשפט, ומשתלבים באופן שוטף בעבודת הצוות הרב מקצועי במחלקות המרכז – כך שהרמה הגבוהה וההצלחה בבחינות הפכו את בית החולים למרכז אקדמי מבוקש מאד ולכן רשימת ההמתנה ארוכה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן