מדינה ירוקה

“מים חיים” – תחרות צילומי טבע ארצית לקראת ט”ו בשבט של עמותת צלול

0
0

במסגרת התחרות מוזמן הציבור הרחב לשלוח צילומי טבע מיוחדים שצילם לאתר האינטרנט של ’צלול’ ◄ הפרס הראשון: מעיל של חברת ’קולומביה’ וערכת חוף של חברת ’בילבונג’.

“מים חיים” – תחרות צילומי טבע ארצית לקראת ט”ו בשבט של עמותת צלול

לקראת חג ט”ו בשבט הקרב ובא, יצאה היום עמותת ’צלול’, הידועה כמי שנאבקת לשמירה על מקורות המים בישראל, בתחרות ארצית של צילומי טבע, המתמקדת בנושא; “מים חיים”. במסגרת תחרות זו, מוזמן הציבור הרחב לשלוח תמונות טבע ייחודיות שצילם ברחבי המדינה, אשר מתאימות לנושא התחרות.

במהלך השבועיים הקרובים תוצגנה התמונות אשר תשתתפנה בתחרות, באתר האינטרנט של ’צלול’, כאשר צוות שיפוט מיוחד, אשר יורכב מנציגי עמותת ’צלול’, יבחר את 3 הצילומים הזוכים, ויכריז עליהם בט”ו בשבט ב-9.02 באתר האינטרנט של עמותת ’צלול’.

פרסי התחרות;

• צילום אשר יזכה במקום הראשון ייהנה ממעיל של חברת ’קולומביה’ ו-ערכת חוף של חברת ’בילבונג’ הכוללת: תיק גב, כרית ומזרן מתנפחים ומעמד קירור לכוס שתייה.
• צילום אשר יזכה במקום השני, ייהנה ממזרן ים וממעמד קירור לכוס שתייה של חברת ’בילבונג’.
• צילום אשר יזכה במקום השלישי, ייהנה מכובע וחולצה של עמותת ’צלול’.

פרטים מלאים בנושא תקנון התחרות והכתובת אליה יש לשלוח צילומים עבור השתתפות בתחרות ניתן למצוא באתר האינטרנט של עמותת: ’צלול’.

לצפייה התמונות המשתתפות בתחרות:
לחצו כאן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן