תחבורה ציבורית

נתניה: “אגד תעבורה” תחלק לתלמידי התיכון בעיר כרטיסיות מתנה

0
0

חברת “אגד תעבורה” מתחייבת להעניק לתושבי נתניה, חוויית נסיעה מוקפדת וברמה הגבוהה ביותר, אנו מקיימים פנייה ישירה לבני הנוער” ◄ “אגד תעבורה”, היא החברה השלישית בגודלה בענף התחבורה בישראל המפעילה שירותי תחבור ציבורית.
נתניה:
נתניה: “אגד תעבורה” תחלק לתלמידי התיכון בעיר כרטיסיות מתנה

חברת אגד תעבורה, אשר תפעיל החל מסוף החודש את קווי התחבורה הציבורית העירונית בעיר נתניה, תחלק לתלמידי בתי הספר התיכוניים כרטיסיה, המקנה להם שתי נסיעות במתנה בקווי החברה. הכרטיסיות יחולקו לתלמידים בכניסות לבתי הספר על ידי דיילות החברה.

לדברי אורטל פורבט, מנהלת השיווק של “אגד תעבורה”; “בני הנוער, הם קהל חשוב של חברת אגד תעבורה ואנו משקיעים מאמצים מיוחדים על מנת לשפר בעבורם את חווית הנסיעה באוטובוסים של החברה.

כחלק מהקמפיין התקשורתי של החברה, המבוסס על ערכי “אגד תעבורה”, ומדגיש, כי החברה מתחייבת להעניק לתושבי נתניה, חוויית נסיעה מוקפדת וברמה הגבוהה ביותר, אנו מקיימים פנייה ישירה לבני הנוער”.

“אגד תעבורה”, היא החברה השלישית בגודלה בענף התחבורה בישראל המפעילה שירותי תחבור ציבורית. החברה חרטה על דגלה ערכי שירות, בטיחות, מנהיגות מקצוענות ומצוינות.

“אגד תעבורה” מפעילה בהצלחה מרובה תחבורה ציבורית במספר רב של ערים בארץ ועומדת להרחיב את פעילותה למספר ערים נוספות בישראל. חברת “אגד תעבורה” נמצאת בבעלות משותפת של קואופרטיב “אגד” וקבוצת “תעבורה”, שני הגורמים הבולטים בענף התחבורה בארץ ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן