מבצע "עופרת יצוקה" עזה

קרנית גולדווסר באה לחזק את המילואימניקים שהתגייסו למבצע “עופרת יצוקה”

0
0

אלמנתו של רס”ר אהוד גולדווסר ז”ל, הגיעה למרכז לאימוני היבשה בצאלים, לשוחח ולעודד חיילי המילואים שהתגייסו למבצע ◄ יכולתי לראות בקהל חייל שממש דומה לאודי… וזה ברור לי – אם אודי היה כאן, הוא היה הראשון להתגייס למבצע – סיפרה לאתר צה”ל
קרנית גולדווסר באה לחזק את המילואימניקים שהתגייסו למבצע
קרנית גולדווסר באה לחזק את המילואימניקים שהתגייסו למבצע “עופרת יצוקה”

אורחת לא צפויה הגיעה אתמול (ראשון) למרכז לאימוני יבשה (מל”י) בצאלים במטרה לחזק את רוחם של אנשי המילואים שגויסו במבצע “עופרת יצוקה”: קרנית גולדווסר, אלמנתו של רס”ר אהוד גולדווסר ז”ל. את המפגש הייחודי יזם קצין החינוך והנוער הראשי, תא”ל אלי שרמייסטר, כחלק ממאמצי ההסברה הערכית שמוביל חיל החינוך והנוער מאז החל המבצע ברצועה.

“הרבה אזרחים מעוניינים לתרום במצב הנוכחי לחיילים, לצה”ל. גם אני הגעתי מהטעם הזה. רציתי לחבק, לאהוב ולחזק אותם, זוהי סיטואציה מאוד מרגשת”, העידה קרנית גולדווסר; “דיברתי אליהם מהלב, על התחושות שלי ועל האופן בו הם מצטיירים בעיני הציבור הישראלי”.

מפקדים בכירים מזרוע היבשה סקרו בפני גולדווסר את מדיניות האימונים החדשה של מערך המילואים, שגובשה בעקבות לקחי מלחמת לבנון השנייה.

“הדגשתי בפני המילואימניקים שלעם ישראל יש תחושת גאווה מצה”ל ומחייליו”, ציינה גולדווסר; “אפשר לראות בוודאות שהדרג המדיני והדרג הצבאי, יודעים מה הם עושים, שהכול מאורגן עד הפרט האחרון והלקחים הופקו”.

לבד מהמפגש יוצא הדופן, מאז תחילת המערכה, שוקד חיל החינוך והנוער על בניית מערכי הסברה ועל קיום פעילות הפגתית בעבור החיילים בשטחי הכינוס ולטובת אוכלוסיית המילואים הנערכת למבצע.

מפקדי עבר בכירים ונציגים מהמגזר הציבורי מבקרים במל”י ומקיימים סדנאות והרצאות בתחומים מגוונים. במקביל, נערכות פעילויות תרבות והווי בהשתתפות; זמרים, שחקנים ולהקות צבאיות.

קרנית ורס”ר אהוד גולדווסר ז”ל: גורלי קושר אותי בצורה מיוחדת לאנשי המילואים

בפגישתם עם גולדווסר, סיפרו חיילי השריון הנרגשים על האימונים האינטנסיביים ועל המוטיבציה הגבוהה, והביעו עניין בדעת הקהל המקומית והלאומית.

גולדווסר, ציינה בפני חיילי המילואים, כי נכונותם להתגייס למילואים מאחדת ומלכדת את החברה הישראלית, ומבטיחה שהעם נושא על כתפיו את האחריות לעתיד המדינה והחברה הישראלית.

“גורלי קושר אותי בצורה מיוחדת לאנשי המילואים, סיפוריהם ותחושותיהם מוכרים לי” – הסבירה גולדווסר; “יכולתי לראות בקהל חייל שממש דומה לאודי, וזה ברור לי – אם אודי היה כאן, הוא היה הראשון להתגייס למבצע”.

אהוד גולדווסר הי”ד

אהוד (אודי) גולדווסר הי”ד הוא אחד משני חיילי צה”ל (יחד עם אלדד רגב, הי”ד) שנחטפו בגבול לבנון ביולי 2006 (המוגדר בצה”ל: “אירוע זרעית”) הוא אירוע חטיפה של חיילי צה”ל על ידי ארגון הטרור חיזבאללה שהיה הגורם המרכזי לפריצת מלחמת לבנון השנייה.

ב-16 ביולי 2008, שנתיים וארבעה ימים לאחר החטיפה, הוחזרו גופותיהם לישראל כחלק מעיסקה עם חיזבאללה.

הידיעה נמסרה באדיבות אתר צה”ל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן